beantwoord

Mijn zwarte koffer is meegenomen door onbekend persoon

• 29 november 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Vanmiddag (29-11-19) zat ik in de trein van Leeuwarden (12:46 vertrektijd) naar Deventer. Toen ik over moest stappen in Zwolle kwam ik er achter dat mijn koffer was verdwenen. Ik heb aan iedereen in de coupe gevraagd of iemand hem had of dat iemand had gezien dat hij werd meegenomen. Op station Heerenveen kwam er een groepje dames rond de leeftijd 40-60 de trein in en die zochten een zitplaats. Ik heb hierom mijn koffer die eerst naast mij stond boven mij geplaatst. Een dame legde er zelf ook wat bij maar na enkele minuten stond ze weer op en ging weg (met haar groepje) wat ik erg vreemd vond, want we waren nog niet in de buurt van een station. Ik heb het gevoel dat deze mevrouw mijn koffer of heeft gestolen of per ongelijk heeft meegenomen ipv haar eigen koffer. Wel lag er nog 1 zwarte koffer toen ik uit wou stappen, misschien vergist dus. Ik baal hier enorm van want er zitten voor mij erg belangrijke spullen in zoals mijn toilettas met dure bril, hardeschijf en meer. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!!! Tips of antwoorden zou ik erg waarderen. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 november 2019, 20:08

Hallo Jasmijnpost en welkom bij de NS Community,

Wat enorm spijtig dat jou dit is overkomen. Ik wil je het advies geven om hierover aangifte te doen. Je kan ook voor de zekerheid nog contact opnemen met onze afdeling gevonden voorwerpen. Dat kan telefonisch via 030-7515155 (menu optie 5, daarna optie 1) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Ik hoop dat je je koffer snel terug hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jasmijnpost en welkom bij de NS Community,

Wat enorm spijtig dat jou dit is overkomen. Ik wil je het advies geven om hierover aangifte te doen. Je kan ook voor de zekerheid nog contact opnemen met onze afdeling gevonden voorwerpen. Dat kan telefonisch via 030-7515155 (menu optie 5, daarna optie 1) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url]. Ik hoop dat je je koffer snel terug hebt.

Reageer