mobiele telefoons | NS Community

mobiele telefoons

  • 5 August 2022
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Is het tegenwoordig gewoon als je in de trein zit dat je mee moet luisteren naar anderen met de mobiele telefoon met de luidspreker aan?. De gehele coupe moet dan meegenieten 


6 reacties

Op grond van die hierboven genoemde huisregels mag het sowieso niet in de stiltezone. Het probleem in de rest van de trein is dat het niet storend mag zijn maar ja wie bepaalt wat storend is en wat niet? Dat is nogal subjectief.

Reputatie 7
Badge

Is het tegenwoordig gewoon als je in de trein zit dat je mee moet luisteren naar anderen met de mobiele telefoon met de luidspreker aan?. De gehele coupe moet dan meegenieten 

En heb je al aan diegene gevraagd of het al zachter kan?

Reputatie 7
Badge +3

En het gaat ook zeker niet alleen om muziek. Ook bellen over de speaker is tegenwoordig heel ‘normaal'. Ik erger me er ook groen en geel aan, maar ben bang dat er weinig aan te doen is. Het mag officieel misschien niet, maar er zal zelden tot nooit iemand voor bestraft worden.

Maar ik denk zseker dat de mensen dit niet gaat of wil lezen

Betere versie hoop ik:

 

Sinds alle corona perikelen zie je dat grenzen vervaagd zijn en men vaker de ikke mentaliteit laten zien. Het is nog steeds niet toegestaan dat muziek dusdanig hard staat dat iedereen mag mee genieten. Zie de nieuwste sticker met huisregels. Staat bij het symbool van de stiltecoupe.

Edit: zie dat het niet lekker leesbaar is, plaats zo een nieuwe foto

 

Reageer