Modernisering dubbeldekkers

• 17 maart 2014
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
op deze site http://www.nu.nl/binnenland/3727849/dubbeldekkers-ns-worden-moderner.html zag ik dat NS de treinen gaat moderniseren, das hartstikke fijn.

Op de bovenverdieping wordt alles ingericht om te werken en te lezen, en beneden om te loungen en te kletsen.

In mijn ogen kunnen jullie het beter beneden inrichten om te werken en te lezen, omdat je bovenin het beste uitzicht hebt, en mensen die werken en lezen kijken natuurlijk niet zo veel uit het raam.

2 reacties

Het verschil in uitzicht is niet zo groot tussen het boven- en benedendek, voor mij dan. In ieder geval zijn betreffende treinen al grotendeels gemoderniseerd, dus voor suggesties is het wat laat. Misschien met de volgende revisie 😉
Hallo Queensil,

Bedankt voor je bericht en welkom op het NS Serviceforum. Wat je aangeeft vind ik een heel goed punt. NS heeft dit echter vanuit een ander perspectief bekeken.

Boven heb je minder lawaai en is er minder doorloop, waardoor mensen meer in rust kunnen werken of lezen. Uiteraard is jouw visie heel logisch. We vinden het fijn om dergelijke suggesties te blijven ontvangen!

Je bericht heb ik naar het forum 'in de trein' geplaatst. Verder heb ik de titel aangepast om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer