beantwoord

Modernisering VIRM 2?

• 5 februari 2019
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 2
Weet iemand al eigenlijk hoe het zit met de virm 2 modernisering? Heeft iemand toevallig ook foto’s van het ontwerp van binnen en buiten? Want ik ben benieuwd of ze dezelfde irritante stoelen zullen krijgen als de virmm en ddz, en of NS besloten heeft met andere stoelen te komen.
icon

Beste antwoord door Julian 5 februari 2019, 20:49

VIRMm 2/3 krijgt voor zover ik heb begrepen een hele hoop aanpassingen ten opzichte van VIRMm1, waaronder ook inderdaad de stoelen, maar ik heb geen idee welke stoelen er precies in komen.
Wel weet ik dat het hele interne stroomnet aangepast gaat worden, zodat ook de 2e klas voorzien kan worden van stopcontacten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
** edit: @Julian had hieronder een beter antwoord. Het mijne verwijderd om het topic kloppend te houden.
VIRMm 2/3 krijgt voor zover ik heb begrepen een hele hoop aanpassingen ten opzichte van VIRMm1, waaronder ook inderdaad de stoelen, maar ik heb geen idee welke stoelen er precies in komen.
Wel weet ik dat het hele interne stroomnet aangepast gaat worden, zodat ook de 2e klas voorzien kan worden van stopcontacten.

Reageer