Niet op mijn treinbingo kaartje....

• 14 augustus 2017
  • 58 reacties
  • 1369 Bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Badge
Zeer herkenbaar, is mij ook wel eens overkomen.
Loes, was jij niet die HC die in Vught floot en sloot, en buiten bleef staan, waarna de trein vertrok, en de HC snel de machinist belde, waarna je moest hollen naar het eind van het perron om alsnog in te stappen om mee te kunnen?
In Esch, bij Boxtel, is vorige week een als konijn vermomde een geit gevangen die alleen savonds tussen de rails liep, op zoek naar koplampen. Net voor de botsing sprong ie opzij in de bramenbosjes en was onvindbaar. Collega van Slidestops kwam trots in de krant want had m met zijn schoenveters gevangen. https://www.bd.nl/haaren/normaal-gesproken-vang-ik-boeven-vandaag-een-geitje-langs-het-spoor~abed24eb/
Da's iemand van ProRail incidentenbestrijding, die jongens (m/v) zijn ook BOA's 😉
Reputatie 7
Badge
Da's iemand van ProRail incidentenbestrijding, die jongens (m/v) zijn ook BOA's ;)

Sorry, verschil zie ik niet. Als ze strepen en handboeien hebben. reis ik andere route. Scheelt me discussietijd.
Reputatie 6
Badge
Zeer herkenbaar, is mij ook wel eens overkomen.
Loes, was jij niet die HC die in Vught floot en sloot, en buiten bleef staan, waarna de trein vertrok, en de HC snel de machinist belde, waarna je moest hollen naar het eind van het perron om alsnog in te stappen om mee te kunnen?

Ik denk niet dat je op die vraag antwoord hoeft te verwachten, dat schendt haar anonimiteit wat mij betreft. Zoiets vraag je beter via een Bericht.
Reputatie 7
Badge
Ik denk niet dat je op die vraag antwoord hoeft te verwachten. Zoiets vraag je beter via een Bericht.
Loes weet me goed te vinden. Gezien alle bingo's hier is het leuk zo'n real life fact toe te voegen over een HC. De dame in kwestie stapte overigens fief in en richtte zich tot een oudere man die iets verkeerd deed..
Ik ben het niet geweest. Alhoewel laatst een collega wel haar best had gedaan mij buiten te krijgen, heb ik deze nog niet op mijn bingokaart af hoeven vinken.

Aantal jaar geleden wel een keer gehad dat een machinist netjes op Blerick stopte, niet goed ontgrendelde, afgeleid was en de groene lamp zag en netjes richting Venlo ging. Toen is er door mijn collega even gebruik gemaakt van de noodrem ?? en een extra stop te regelen op opnieuw Blerick met ontgrendelde deuren.
Reputatie 7
Badge
ah..noodrem voor een vergeten stop... Is me overkomen in de negentiger jaren, op (toen nog boven-de-grond) station Blaak, voor de spitstrein Eindhoven-Boxtel-Tlb-Br-Blaak-Rotterdam. Onderweg vertraging opgelopen, nieuwe machinist, en reed met sneltrein vaart over de hefbrug. Forens trok ineens aan de noodrem, en stapte zonder op of om kijken uit, iedereen verbouwereerd achterlatend. Volgende ochtend zag ik m weer: "ach. kwestie van opletten" was zijn enige reactie.
Jeetje wat droog, die reactie van die man

Reageer