beantwoord

(nieuwe) kinderapp

• 20 december 2020
  • 5 reacties
  • 347 Bekeken

Goedendag,

Ik reis wel eens met mijn kids (2 en 6) met de trein en vinden dit erg leuk. Nu kwam er laatst een conducteur langs en gad ons een klein stickervel met erop "treinbingo".

Ik moest meteen even terugdenken aan mijn eigen tijd dat je tijdens je reis met railrunner allerlei leuke dingen meekreeg onderweg.

Hierdoor heb ik een idee gekregen om een speciale kinderapp te ontwikkelen voor onderweg met allerlei leuke spelletjes voor onderweg.

Hebben jullie als NS hier interesse in?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 december 2020, 11:24

Hallo Regiorunner, welkom op de NS Community. 

We hebben in het verleden zo'n app gehad. Ik kan alleen niet direct vinden waarom deze er niet meer is. Bedoel je dat jij een app wil ontwikkelen? Dan denk ik dat je het beste even op deze site kan kijken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Ik mag hopen van niet. Ik ben er niet weg van hoe bedrijven je allerlei apps door je strot douwen.

Hallo Regiorunner, welkom op de NS Community. 

We hebben in het verleden zo'n app gehad. Ik kan alleen niet direct vinden waarom deze er niet meer is. Bedoel je dat jij een app wil ontwikkelen? Dan denk ik dat je het beste even op deze site kan kijken.

Dan denk ik dat je het beste even op deze site kan kijken.

Denk dat je meer kans op een serieuze reactie maakt als TS even pollt bij Mlab. Zit je wat dichter op het vuur.

Uit het bericht van Regiorunner lijkt het dat hij zelf begonnen is met de ontwikkeling van een app of daar ideeën over heeft en nu wilt weten of NS daarmee wilt samenwerken. Ik zou dan zelf ook procurement adviseren. MLab is inderdaad specifieker, maar daar hebben we niet echt rechtstreekse contactinformatie van. Wellicht dat @TheoSu er hier wel een blik op kan werpen. :)

mlab@ns.nl zou nog altijd moeten werken en is verder geen geheim of persoonlijke mailbox daar :grinning:

Reageer