Op welke baanvakken zouden de Flirt3's significant sneller kunnen rijden?
Wat gaat NS er aan doen om zo snel mogelijk de haalbare optreksnelheid te bereiken?
De situatie met Mat64 op baanvak Zwolle-Emmen zo'n 25 jaar geleden mag NS toch geleerd hebben dat sneller optrekken een positief effect heeft op de dienstregeling? Dat er links en rechts aanpassingen moeten worden gedaan bij overwegen e.d. behoort tot het groeiplan van voortschrijdende technologie. Zoiets zie je aankomen, en stel je tijdig in werking!
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Ik kan het antwoord van Slidestops inderdaad bevestigen. Een combinatie van (maximale) tractie, dienstregeling, comfort, veiligheid en duurzaamheid is debet aan de huidige snelheden.
Collega Thomas heeft al het één ander gezegd, maar ik wil graag toevoegen dat dit forum inderdaad geen plek is om al je ongenoegen of vragen maar onbeperkt te droppen. In eerste instantie is dit forum als klant-helpt-klant-platform bedoeld. Momenteel wordt ongeveer de helft van alle vragen beantwoord door de 'community' en daar zijn we erg trots op. Ik ben erg trots op iedereen die zich op regelmatige basis hier laat zien en deelneemt aan de topics. Het geeft aan dat we geen grijs bedrijf zijn, maar dat we van en voor iedereen zijn.
Bekijk origineel
Collega Thomas heeft al het één ander gezegd, maar ik wil graag toevoegen dat dit forum inderdaad geen plek is om al je ongenoegen of vragen maar onbeperkt te droppen. In eerste instantie is dit forum als klant-helpt-klant-platform bedoeld. Momenteel wordt ongeveer de helft van alle vragen beantwoord door de 'community' en daar zijn we erg trots op. Ik ben erg trots op iedereen die zich op regelmatige basis hier laat zien en deelneemt aan de topics. Het geeft aan dat we geen grijs bedrijf zijn, maar dat we van en voor iedereen zijn.