beantwoord

Nike voetbaltas verloren

• 27 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

In de trein van arnhem centraal naar den helder is onze zoon zijn voetbaltas vegeten. Het gaat om een donkerblauwe tas met witte nike teken op en een spart ondervak voor vortbalschoenen. Betreft trein van 15:31 arnhem aankomst rond 18:00 in den helder. Wie heeft hem gezien. Graag contact opnemen met (telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy)
icon

Beste antwoord door Robert B 27 oktober 2017, 19:23

Welkom op het reizigersforum!

Vul allereerst het opsporingsformulier in. Dan krijg je bericht als er iets gevonden is.

Je kunt ook bellen met 030 751 5155 (optie 5 en dan 1).

Succes!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Welkom op het reizigersforum!

Vul allereerst het opsporingsformulier in. Dan krijg je bericht als er iets gevonden is.

Je kunt ook bellen met 030 751 5155 (optie 5 en dan 1).

Succes!
Heb ik al gedaan. Bedankt.
Badge +3
Okee, dan heb je dus een casenummer gekregen.

Als je Twitter hebt kan je daarmee ook terecht bij @NS_online. Die reageren binnen 15 minuten, veel sneller dan hier op het forum.
Waarom is de titel dat die tas "verloren" is? Verloren betekent voor mij dat iets ongemerkt uit je zak gegleden is ofzo. Dit is gewoon een kwestie van onzorgvuldig met je spullen omgaan en vergeten die mee te nemen. En het valt me op dat je regelmatig dit soort topics ziet, meestal jonge(re) mensen die van alles "vergeten" in de trein. Snap er niks van, want als je een sporttas, of een tas met nieuwe aankopen, of andere spullen bij je hebt, dan loop je toch niet zomaar de trein uit alsof je NIKS bij je had? Of mis ik nou wat? Wat voor verantwoordelijkheidsbesef hebben die jonge mensen dan eigenlijk?
Badge +3
Kan gebeuren toch (afgeleid door telefoon of haast voor overstap)?

Mijn score op verloren voorwerpen is 2 en dat waren beide paraplu's die ik in een bagagerek boven me gelegd had 😛
Kan gebeuren toch (afgeleid door telefoon of haast voor overstap)?

Mijn score op verloren voorwerpen is 2 en dat waren beide paraplu's die ik in een bagagerek boven me gelegd had :P

Een plu ofzo ben ik incidenteel ook wel eens vergeten mee te nemen, maar een complete tas? Of tassen met nieuwe aankopen die ik tijdens een shoppinguitje had gescoord? Niet echt...
Reputatie 4
Ik zit wel op jouw lijn pejeka.....er staat ook onze zoon is m verloren/ vergeten dus paps of mams Gaat er hier achteraan......ach als je toch weer nieuwe krijgt / geld genoeg hebt...... maar dat zijn aannames. Ik ben een stuk ouder en wij waren en zijn superzuinig op onz espullen. Ik ben nooit iets verloren of vergeten. Andere tijden denk ik

Reageer