beantwoord

NK Treinreizen (studenten actie 8 maart 2016)

• 7 maart 2016
  • 8 reacties
  • 685 Bekeken

Reputatie 1
In de media is afgelopen dagen veel aandacht geweest voor de geplande actie van studenten in de ochtendspits van 8 maart a.s. Tot op heden ontbreekt enige communicatie vanuit NS zijde over de te verwachte drukte en overlast!!

Wat is de prognose voor morgen ochtend?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 7 maart 2016, 16:51

We weten inderdaad van het NK treinreizen af. Zoals Sleurhutje aangeeft hebben wij wel vaker te maken met zulke leuke Nederlandse Kampioenschappen, maar zal de opkomst erg mee kunnen vallen. Morgen zullen er hoe dan ook veel mensen met de trein gaan reizen, maar we verwachten in principe geen extreme gevallen! Laten we hopen dat niet iedereen massaal in de spits gaat reizen, want alle beetjes helpen om de extreme pieken iets minder extreem te maken. Mocht je morgen toch gaan reizen en merken dat de trein 10 keer drukker is dan normaal, dan lees ik dat natuurlijk graag.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb er zelf intern ook nog weinig over gelezen. Ik heb straks dienst, mocht ik nog wat horen laat ik het hier zeker ff weten, tenzij een moderator mij voor is 🙂.
Reputatie 1
tnx Loes 😃
Reputatie 2
Als het net zo'n hoax is als ooit het NK Poortjespringen in Rotterdam, toen daar de poortjes geplaatst werden, dan is de voorpret groter dan de opkomst en het resultaat. ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/4038144/2015/05/22/NK-poortje-springen-op-Rotterdam-Centraal.dhtml
We weten inderdaad van het NK treinreizen af. Zoals Sleurhutje aangeeft hebben wij wel vaker te maken met zulke leuke Nederlandse Kampioenschappen, maar zal de opkomst erg mee kunnen vallen. Morgen zullen er hoe dan ook veel mensen met de trein gaan reizen, maar we verwachten in principe geen extreme gevallen! Laten we hopen dat niet iedereen massaal in de spits gaat reizen, want alle beetjes helpen om de extreme pieken iets minder extreem te maken. Mocht je morgen toch gaan reizen en merken dat de trein 10 keer drukker is dan normaal, dan lees ik dat natuurlijk graag.
Ik heb verder ook geen aanvullende berichten gelezen. Rijdend personeel heeft het er wel over en iedereen die ik erover heb gehoord wachten het af. Als ik meer hoor Conrad laat ik het nog weten.
Reputatie 2
Nou nou, de enige reden waarom het drukker in de trein was, en staan dus noodzakelijk, was omdat de trein 2 delen korter dan gebruikelijk was. De beleving was er dus wel, alleen ontbrak het aan actievoerende studenten. Die liggen waarschijnlijk nog op bed.... 😳
Reputatie 1
ik heb inderdaad vanmorgen ook weinig studenten gezien....was zeker nog te vroeg voor ze 😃 😃
Reputatie 6
Badge +1
Ook ik heb helemaal geen studenten gezien vanmorgen. Ik had zelfs verbazend genoeg een zitplaats (normaal niet het geval).

Reageer