beantwoord

Non communicatie in de trein

• 23 november 2015
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Gisteren reisde ik van Rotterdam naar Helmond. Er werd omgeroepen dat de trein zijn normale traject naar Venlo zou volgen! Niets daarvan. In Eindhoven ging de trein weer terug naar Rotterdam. Geen omroepbericht ! Wel de juiste informatie op de schermen in de trein. Bij de conducteur om uitleg gevraagd. Die wist van niks.
Vandaag het zelfde probleem als gisteren in de trein die van Eindhoven naar Amsterdam zou gaan. Steeds wordt het traject omgeroepen. De trein ondervond vertraging ter hoogte van Tricht/Geldermalsen. Geen informatie voor de treinreiziger. Uiteindelijk werd gemeld dat het 'even' zou duren voordat we verder konden. De trein werd omgeleid. Maar dat 'even' duurde zeker 10 minuten. Toen we op zo'n 10 minuten van Utrecht waren, verscheen op het beeldscherm, dat de trein naar Maastricht ging, om 11.08 uur. De trein reed dus helemaal niet verder. Er werd niets omgeroepen, chaos alom. Niemand wist wat er nu echt ging gebeuren.
Helaas deden deze conducteurs hun werk niet goed (eufemistisch gezegd). Waardeloos. Je Dalvrij dag wordt zo keer op keer aardig verpest.
icon

Beste antwoord door JanH NS 8 december 2015, 10:21

Voor de duidelijkheid, als je dit soort zaken op het station tegenkomt horen we dat natuurlijk graag. Onze informatievoorziening is altijd een punt waar we scherp op letten, het is niet altijd te voorkomen dat er onduidelijkheid ontstaat (denk aan verstoringen etc.) maar we proberen in alle gevallen zo snel mogelijk een duidelijke oplossing aan te dragen. Je kan dit aan ons doorgeven via onze klantenservice, we zijn 24/7 te bereiken via 030-7515155 en Twitter.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Felice, vervelend om te horen dat je zo'n nare ervaring had. Zou je mij een priv├ębericht willen sturen met wat meer informatie over de reis? Ik kan dan beter bepalen wat ik precies voor je kan betekenen.
Hoe doe ik dat?
Dan moet je op de naam van JanH NS klikken en dan kies je voor stuur bericht.
Update: Ik heb even contact gehad met TS, als hier meer mensen tegenaan lopen horen we dit graag.
Voor de duidelijkheid, als je dit soort zaken op het station tegenkomt horen we dat natuurlijk graag. Onze informatievoorziening is altijd een punt waar we scherp op letten, het is niet altijd te voorkomen dat er onduidelijkheid ontstaat (denk aan verstoringen etc.) maar we proberen in alle gevallen zo snel mogelijk een duidelijke oplossing aan te dragen. Je kan dit aan ons doorgeven via onze klantenservice, we zijn 24/7 te bereiken via 030-7515155 en Twitter.

Reageer