NOODVRAAG: Sgmm in amersfoort | NS Community
beantwoord

NOODVRAAG: Sgmm in amersfoort

  • 29 December 2021
  • 12 reacties
  • 474 Bekeken

Ik kwam er achter dat de ProRail SGMm nog bestaat en volgens treinposities staat deze in Amersfoort maar mijn vraag is weet iemand of dit klopt? 
 

IS EEN NOODVRAAG WANT MIJN VRIEND ZIT IN DE TREIN!!!

icon

Beste antwoord door Vareo 29 December 2021, 09:34

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge

Als het goed is staat deze trein op het rangeerterrein bij Soesterkwartier en wordt het alleen gebruikt bij oefeningen. Mag ik vragen wat uw vriend daar aan het doen is?

Als het goed is staat deze trein op het rangeerterrein bij Soesterkwartier en wordt het alleen gebruikt bij oefeningen. Mag ik vragen wat uw vriend daar aan het doen is?

Hij wil graag vanaf het station als het lukt de SGMm nog een keer kunnen zien hopelijk staan er geen treinen voor 😅😂

Het antwoord van Vareo klopt. Als er nood is omdat je vriend vast zit in een trein op een rangeerterrein dan kan je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice om dit door te geven, maar het lijkt mij niet mogelijk aangezien deze trein geen dienst draait.

Andere optie is het Spoorwegmuseum zodra deze weer open mag. Daar staat ook een SGM-stel.
 

Reputatie 7
Badge

O gelukkig. Ik dacht dat er iets ernstigs aan de hand was. Ook al omdat u het over een noodvraag had. Dus alles is in orde nu?

EDIT: Ik maakte uit de openingspost op dat die vriend zich illegaal toegang had verschaft tot het rangeerterrein en vast zit in de trein?

Reputatie 7
Badge +1

Maar die is natuurlijk niet in de ProRail kleuren. :wink:

Overigens zag ik op foto's dat het ProRail stel volledig besmeurt was met graffiti… 

Het antwoord van Vareo klopt. Als er nood is omdat je vriend vast zit in een trein op een rangeerterrein dan kan je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice om dit door te geven, maar het lijkt mij niet mogelijk aangezien deze trein geen dienst draait.

Nee joh hij wil gwn proberen hem vanaf het perron te kunnen bekijken

Reputatie 7
Badge

Dat zal niet lukken. Het treinstel ligt een behoorlijk eind vandaan. De beste kans om iets van die trein te zien is vanuit een rijdende trein richting Baarn. Moet je wel rechts gaan zitten.

Reputatie 5

Er staan daar wel vaker oude treinen en locs.

Zo staat er ook een mat64 (of is het een plan-u?)

En zag ik er laatst ook 1 van de DDM types

Reputatie 7
Badge

.

Foutje😁

Reputatie 7
Badge

Vanuit Amersfoort richting Baarn is dat toch aan de rechterkant? 

Reputatie 7
Badge

Vanuit Amersfoort richting Baarn is dat toch aan de rechterkant? 

Kloopt, had mijn bericht ook vrijwel direct bewerkt. Iets te snel gelezen 😁

Reageer