NS App Stopcontacten

• 10 december 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Ik reis door de week bijna dagelijks met de trein voor mijn studie. Ik gebruik de NS app voor reisinformatie.

In de app wordt aangegeven wat de voorzieningen zijn in een trein. Bij elke trein (die ik normaal gesproken neem) staat aangegeven dat er stopcontacten zijn.

Dat zal ook wel zo zijn, in de eerste klas misschien. Maar ik reis tweede klas en heb dit ook ingevuld in de app. Toch staat er altijd dat er stopcontacten zijn.

De eerste keer dat ik deze "functie" gebruikte, ben ik overgestapt op een sprinter op een tussenstation omdat de app stopcontacten aangaf. Ik had echt mijn telefoon nodig in het geval van deze reis, normaal gesproken kan ik echt wel even zonder. Na 20 minuten op deze sprinter te hebben gewacht, puur voor een stopcontact, bleken die er niet te zijn.

Als ik de app instel op tweede klas, waarom staan er dan stopcontacten aangegeven in de app, terwijl die alleen in de eerste klas zitten in 99% van de gevallen?

Heel onhandig en onbetrouwbaar. Kan dit aangepast worden in een update? 

1 reactie

Hallo Treinreiziger97101017, welkom op de NS Community. 

In de app wordt alleen getoond welke voorzieningen er in de gehele trein zijn. Het kunnen instellen per klasse is, vind ik, een goede suggestie en ik zal het zeker doorgeven. Misschien kan je tot die tijd iets met de informatie uit dit topic :).

Reageer