beantwoord

NS en menselijkheid.

• 13 januari 2015
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Waarom krijg ik het gevoel bij de NS niet als mens behandeld te worden?
Vanmorgen was mijn trein Hoorn Kersenboert - Hoofddorp van 07:22 een kwartier vertraagt. Op mijn App las ik dat toevallig dat de trein niet verder zou rijden dan Amsterdam-Sloterdijk. Bij Sloterdijk aangekomen was er geen enkele melding in de trein te horen dat deze trein niet verder zou rijden dan Sloterdijk. Vele reizigers bleven dan ook zitten. We zijn als reizigers geen goederen, maar mensen van vlees en bloed.
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 januari 2015, 08:16

Hallo Kees.Kok.980,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik wil je vooral aanraden om de app te blijven raadplegen. Helaas is het lastig om via diverse communicatiekanalen hetzelfde probleem tijdig te communiceren, vooral bij verstoringen. We werken er hard aan om de informatievoorziening te verbeteren. In de meeste gevallen is de app up-to-date en kun je hierin de juiste reisinfo vinden.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'in de trein' om de vindbaarheid van jouw topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

Slechte informatie

4 reacties

Reputatie 6
Deze melding was ook niet nodig, omdat u het al in de app had gezien. U geeft het zelf al aan dus.
Deze melding was ook niet nodig, omdat u het al in de app had gezien. U geeft het zelf al aan dus.
Ik was er niet bij, maar volgens mij geeft TS aan dat veel andere reizigers niet in de App gekeken hadden en dus geen idee hadden wat er aan de hand was.
Hallo Kees.Kok.980,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik wil je vooral aanraden om de app te blijven raadplegen. Helaas is het lastig om via diverse communicatiekanalen hetzelfde probleem tijdig te communiceren, vooral bij verstoringen. We werken er hard aan om de informatievoorziening te verbeteren. In de meeste gevallen is de app up-to-date en kun je hierin de juiste reisinfo vinden.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'in de trein' om de vindbaarheid van jouw topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Waarom is dat lastig dan ?

Als de app up to date is in de meeste gevallen, stuur dan de informatie die in die app wordt gezet gelijktijdig naar omroepers, conducteurs en evt andere kanalen.

Ik neem aan dat in dit specifieke geval de machinist ook weet dat de trein niet verder gaat rijden, mooi moment om het dan even om te roepen in de trein.

Reageer