NS geeft goede voorbeeld ?

• 2 maart 2017
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 5
gelukkig reis IK geen eerste klas ...

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik reis gelukkig wel eerste klas en ik maak asogedrag van hondenliefhebbers maar zelden mee. Het gebeurt inderdaad wel. 'Ik ben maar eersteklas gaan zitten want de mensen hebben last van de hond'. Uiteraard geen geldig kaartje. Tja.

Misschien is het Sticky, de hashhond.

De foto kan natuurlijk heel goed in scene zijn gezet.
Die hond is speciaal door V & S getraind om zakdoekjes op te vreten 😃
Goedenavond Goner,

ik snap dat het een beetje vreemd overkomt, aangezien het niet de bedoeling dat honden op stoelen zitten. Ik kan over deze situatie moeilijk oordelen, ik weet niet precies hoe deze foto is ontstaan. Hoewel het niet de bedoeling is om een hond op een stoel te nemen, kan ik me voorstellen dat deze lieverd zo op de stoel is gezet om een mooie, lieve foto te schieten.
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat degene die de foto gemaakt heeft, niet heeft stilgestaan bij de merkwaardige beeldvorming die is ontstaan. Honden horen niet op stoelen, ook niet als ze een tuigje met een NS-logo om hebben en hoe lief ze ook ook ogen.
Reputatie 7
Is al wat ouder, was geloof ik voor de laatste dag van een collega V&S in Den Haag ofzo. Oud uniform dat al kapot was is opgeknipt voor de hond. Was een aandenken vgm 🙂
Welterusten 😉 Slaap lekker 🙂...,,

Reputatie 6
Badge
Een hond op de stoel is al genoeg reden om die hele grapfoto af te keuren. Hopelijk snappen de makers dat dat geen gewoonte moet zijn.

Reageer