beantwoord

NS Pluggo oplader - wanneer is die vol?

• 7 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 1274 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb vandaag zo'n oplader gekocht van de aardige vrouw in de trein. Prima ding, maar hoe weet ik nou wanneer hij vol is? De lader zit nu in een oplader, het lampje brandt oranje. Wordt dit groen of gaat het uit? Of blijft het altijd aan?

In de tijd dat ik de 2600mAh batterij aan een 2A 5V oplader heb gehangen, is mijn telefoon met een 2600mAh batterij vol. Lampje blijft aan.

Is er ergens een handleiding te vinden?
icon

Beste antwoord door Marleen NS 7 augustus 2015, 17:44

Hallo ikt,

Allereerst welkom op het forum! Ik heb even rondgekeken wat ik over deze Powerbanks kan vinden. Ik heb in ieder geval een algemene handleiding gevonden van Powerbanks (In een PDF-bestandje).

Daarin staat in ieder geval het volgende:
Het volledig opladen van de powerbank zal ongeveer 4 uur duren.
Als de powerbank aan het opladen is dan licht het indicatielampje rood op.
Als de powerbank volledig opgeladen is dan zal het indicatielampje blauw licht geven.

Ook kan je nog even op de website van PlugGo kijken, je kan deze namelijk ook leeg inleveren op verschillende punten.
Bekijk origineel

6 reacties

Meestal zijn er bij Pluggo oplader geen handleiding. Je kunt ze thuis eenvoudig opladen.
Hebben die dingen geen lampje? Meestal hebben ze wel een lichtje, die twee kleuren kan hebben.
Ah, vanochtend toen ik wakker werd, was het lampje blauw.
Top 🙂 Blauw is vol idd.
Hallo ikt,

Allereerst welkom op het forum! Ik heb even rondgekeken wat ik over deze Powerbanks kan vinden. Ik heb in ieder geval een algemene handleiding gevonden van Powerbanks (In een PDF-bestandje).

Daarin staat in ieder geval het volgende:
Het volledig opladen van de powerbank zal ongeveer 4 uur duren.
Als de powerbank aan het opladen is dan licht het indicatielampje rood op.
Als de powerbank volledig opgeladen is dan zal het indicatielampje blauw licht geven.

Ook kan je nog even op de website van PlugGo kijken, je kan deze namelijk ook leeg inleveren op verschillende punten.
Met 2600 mAh kunt u 'even' voort. Mocht dit niet voldoende , er bestaan andere Powerbanks.

Reageer