Waarom word de omroep in Flirt treinen niet aangepast naar de omroepen die te horen zijn in SLT en SGMm treinstellen?
De huidige omroepberichten in Flirt zijn niet duidelijk en de reiziger heeft liever een menselijke stem.
Eerder werd aangegeven dat het een proef was en het verbeterd zou worden.
Tot op heden is er niks verbeterd en kan ik met zekerheid stellen dat de proef niet is geslaagd.
Uw concurrent Arriva heeft echter wel de omroepberichten aangepast.
Graag zou ik dan ook zien dat de huidige omroepberichten in de Flirt treinstellen worden ingeruild voor de betere SLT en SGMm omroepen.
Met vriendelijke groet,
Mitchel Zijlstra
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Cameron Harris en welkom op het NS Forum,
Spijtig dat je er zo over denkt. Afgelopen februari zzijn er enkele aanpassingen geweest voor de omroep. Gelukkig krijgen wij niet vaak, maar wel sporadisch een klacht hierover. Net zoals bij de voorgaande klachten die via ons forum zijn binnengekomen zal ik deze ook onderbrengen bij de afdeling die hierover gaat. Ik durf niet te zeggen of er ook daadwerkelijk iets zal gaan veranderen. Ik ben nog wel benieuwd of het geluid nu naar wens is en niet te hard staat zodat de informatie wel duidelijk over wordt gebracht.
Bekijk origineel
Spijtig dat je er zo over denkt. Afgelopen februari zzijn er enkele aanpassingen geweest voor de omroep. Gelukkig krijgen wij niet vaak, maar wel sporadisch een klacht hierover. Net zoals bij de voorgaande klachten die via ons forum zijn binnengekomen zal ik deze ook onderbrengen bij de afdeling die hierover gaat. Ik durf niet te zeggen of er ook daadwerkelijk iets zal gaan veranderen. Ik ben nog wel benieuwd of het geluid nu naar wens is en niet te hard staat zodat de informatie wel duidelijk over wordt gebracht.