Waarom worden wij bij elke stop van de trein getrakteerd op een heel programma met overstap opties? Iedereen kan toch de borden lezen of de app gebruiken? Ik vind het irritant, vooral als ik in de stilte coupé zit en verdiept ben in een boek
Wordt er een keer door NS gecommuniceerd en dan nog is het niet goed. Nu is het weer te veel communicatie.
Kennelijk kan lang niet iedereen lezen… Er is een kleine groep van laag-geletterden in Nederland, die kunnen we dat niet aanrekenen. Maar een grote groep WIL gewoon niet lezen. Regelmatig denk ik dat teksten plaatsen of ophangen zinloos is, want de meesten lezen het tóch niet.
Dus ja, aan die laatste groep hebben we waarschijnlijk te danken dat we bij elk station die hele riedel mogen aanhoren.
Waarom worden wij bij elke stop van de trein getrakteerd op een heel programma met overstap opties? Iedereen kan toch de borden lezen of de app gebruiken? Ik vind het irritant, vooral als ik in de stilte coupé zit en verdiept ben in een boek
Ook blinden en slechtzienden reizen met de trein. Dus ja……….
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.