Omroepinstallatie sprinter

• 23 augustus 2014
  • 32 reacties
  • 1930 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Dordrecht, met een licht Surinaams accent of een Limburgse tongval klinkt prachtig!
Moet ik toch mijn accenten nog eens gaan oefenen, want die 2 beheers ik niet haha 😉
Een sprinter heeft nooit een harder volume, hoogstens is er een speaker uitgevallen en is het zachter... Die klacht is algemeen dus, specifieke defecten aan materieel geven we zelf al door ;)

Daar heb ik helaas een andere ervaring in. In sommige sprinters heb ik onderhand een gehoorapparaat nodig om te horen waar we heen gaan (lege sprinter) en de andere keer is ie enorm luid. Ik check dit dan door op verschillende plaatsen in de trein te zitten en het te horen en er zit soms wezenlijk verschil tussen en ik kan, zoals al is aangegeven hier niets aan doen, behalve doorgeven. Het is soms per treinstel enorm verschillend en ik heb er helaas geen verklaring voor. Wel dat het volume aan bepaalde eisen zal moeten voldoen, maar ik heb geen idee welke eisen dit exact zullen zijn.

Wat betreft het gemiddelde vind ik persoonlijk het volume goed is ingesteld, maar dat is persoonlijk.
Reputatie 7
In een SGM? Daar scheelt volume soms SLT vind ik heel erg meevallen?
Reputatie 6
@ Slidetops: Er gaat niets boven het origineel, maar... oefening baart kunst! 😃 Succes!
Slt heb ik dat wel eens gehad. SGM is naar mijn ervaring een stuk stabieler wat betreft volume.
Reputatie 2
Persoonlijk hoor Ik liever een mens dan de kunstmatige en onnatuurlijk klinkende computer.Die computer is wel altijd ongeveer even hard. Kennelijk ligt het dus niet aan de installatie, maar aan de spreker.
Reputatie 7
@Loes nou ik juist andersom, blijft inderdaad persoonlijke voorkeur en pech/geluk 🙂

Reageer