beantwoord

Omtzettend volle trein Dieren-Zwolle donderdag 14-12-17 vertrek 8:53. Waarom zo’n korte trein?

• 14 december 2017
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Overvol zit de trein. Echt proppen waarom zet NS deze te kleine trein in?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 december 2017, 10:58

Hallo Annette1069 en welkom op het NS Forum,

Vandaag is deze trein met 8 treindelen vertrokken. Volgens onze verwachting is het niet druk in deze trein. Je signaal is daarom ook erg waardevol voor ons. Het valt mij wel op dat er deze week, sinds de nieuwe dienstregeling, nog geen melding over is gedaan. Ik wil je dan ook vragen deze drukte te melden via onze Druktemelder app. Indien er voldoende meldingen over binnenkomen zullen wij op zoek gaan naar een oplossing om de drukte op dit traject tegen te gaan. Meer informatie over het melden van drukte in de trein kan je op de deze website vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Niet genoeg materieel of gewoon zuinig willen inzetten? Had het vanochtend ook, Roosendaal - Breda, 1 ICM. Te kort voor alle reizigers, waardoor moeten staan en vele studenten die voor die 20 minuten maar 1e klas gingen zitten.
Hallo Annette1069 en welkom op het NS Forum,

Vandaag is deze trein met 8 treindelen vertrokken. Volgens onze verwachting is het niet druk in deze trein. Je signaal is daarom ook erg waardevol voor ons. Het valt mij wel op dat er deze week, sinds de nieuwe dienstregeling, nog geen melding over is gedaan. Ik wil je dan ook vragen deze drukte te melden via onze Druktemelder app. Indien er voldoende meldingen over binnenkomen zullen wij op zoek gaan naar een oplossing om de drukte op dit traject tegen te gaan. Meer informatie over het melden van drukte in de trein kan je op de deze website vinden.

Reageer