beantwoord

Onbegrijpelijke informatie

• 19 maart 2015
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op 21 maart wil ik van Borne naar Woerden reizen (aankomsttijd ca 13.30 uur).
Normaal reis ik dan via Deventer en Apeldoorn naar Amersfoort.
Maar ik zie onderstaande mededeling dat er op die dag gewerkt wordt aan het spoor:
•de Sprinters tussen Amersfoort en Zwolle worden tussen Amersfoort en Putten door bussen vervangen
•de Intercity's tussen Amersfoort en Amersfoort Schothorst worden door bussen vervangen; de Intercity's tussen Amersfoort en Zwolle rijden volgens een aangepaste dienstregeling.
Mijn conclusie is dat er kennelijk gewerkt wordt aan de lijn tussen Amersfoort en Zwolle.
Dat heeft dan toch geen invloed op mijn reis via Deventer?
Voor de zekerheid plan ik een reis via Zwolle om te checken of daar aan het spoor wordt gewerkt.
Daar zie ik geen enkele waarschuwing.
Dus toch maar via Zwolle reizen???
Omdat de berichten op mij tegenstrijdig overkomen, vraag ik langs deze weg een advies.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Dennis 19 maart 2015, 11:52

De waarschuwing gaat erover dat je van Apeldoorn naar Hilversum moet overstappen in Amersfoort. Dat is inderdaad niet van belang als je naar Woerden gaat. De software is blijkbaar niet verfijnd genoeg om dit onderscheid te maken, en dan redeneren ze: beter teveel dan te weinig informatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Per ongeluk heb ik mijn bericht "Onbegrijpelijke informatie" als beantwoord gemarkeerd.
Uiteraard zou ik wel graag antwoord ontvangen.
Nogmaals bedankt
Remi
Reputatie 6
Badge +2
De waarschuwing gaat erover dat je van Apeldoorn naar Hilversum moet overstappen in Amersfoort. Dat is inderdaad niet van belang als je naar Woerden gaat. De software is blijkbaar niet verfijnd genoeg om dit onderscheid te maken, en dan redeneren ze: beter teveel dan te weinig informatie.
Reputatie 1
Badge
Je moet je niet zo laten verwarren door al die berichten, maar gewoon de reisplanner voor de juiste dag/tijd invullen en dan komt het eruit. En zie je vanzelf hoe de route dan loopt.

Reageer