ontbreken reis op faktuur | NS Community
beantwoord

ontbreken reis op faktuur

  • 28 March 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, 15 maart ben ik van Deurne naar Haarlem retour gereisd in daluren met NS-Flex abonnement. Ik heb 09.01 uur ngecheckt op station Deurne en ook in Haarlem uitgecheckt rond 11.25 uur. De reis van Haarlem naar Deurne in de avonduren staat wel op de faktuur, die van de ochend ontbreekt. 
Kan dit gecorrigeerd worden? Ik heb gebruik van de trein dus ook voor heenreis betaling. 

B.v.d. voor uw reaktie. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 28 March 2023, 13:22

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op de NS Community, cbroe.

Wat gek dat je heenreis niet op de factuur terecht is gekomen. Helaas kan ik dit niet voor je nakijken. Wel kun je contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen bij je facturen en je meer informatie verschaffen.

Reputatie 7
Badge +3

Staat die reis wel in je reishistorie? En als die er wel staat, weet je wanneer die zichtbaar was? Het kan soms langer duren voor een reis in de reishistorie komt en daarmee ook later op de factuur. Zo was ik afgelopen juli naar Rotterdam naar het North Sea Jazz festival. De terugreis naar huis stond 3 dagen later in mijn reishistorie, maar de heenreis pas zo'n 3 weken later. Dat was enkele dagen voor mijn factuur (factuurdatum 1 augustus) maar die reis werd niet meegenomen op die factuur, die kwam op mijn factuur van 1 september. 

Badge +3

Gebeurt wel vaker inderdaad, zie 

 

Reputatie 7
Badge +3

Gebeurt inderdaad wel vaker. Des te vreemder vind ik dat bij reishistorie in MijnNS nog steeds staat dat het 24 uur kan duren voordat NS de reis verwerkt heeft. Ik zou wel een overzicht willen zien in hoeveel % van de reizen de reis inderdaad in die termijn is verwerkt en hoe vaak het langer duurt. 

 

Reputatie 7
Badge +1

Gebeurt inderdaad wel vaker. Des te vreemder vind ik dat bij reishistorie in MijnNS nog steeds staat dat het 24 uur kan duren voordat NS de reis verwerkt heeft. Ik zou wel een overzicht willen zien in hoeveel % van de reizen de reis inderdaad in die termijn is verwerkt en hoe vaak het langer duurt. 

 

Dat is natuurlijk weer bedrijfsgeheim….

Reageer