beantwoord

opbergruimte nieuwe treinen

• 5 september 2019
  • 5 reacties
  • 311 Bekeken

Hi ns!

heel leuk en fijn die nieuwe treinen, lekker veel been ruinte etc egt!! Maar wat nu met opberg ruimtes? Ik zit in een overvolle trein met mijn jas en tas op mijn schoot terwijl ik wil ontbijten! Waarom kan ik mijn jas niet gewoon ophangen of boven mn hoofd opbergen samen met mijn handtas? Mijn tas staat nu op een extreem vieze vloer! Ns denkt te veel aan de nieuwere dingen waardoor ze de andere belangen van passagiers achterwege laten!

oh endan vraagt de conducteur ook nog of we alles willen opbergen in de rekken zodat iedereen kan zitten want we hebben maar 4bakken van rdam naar utrecht om 9uur in de ochtend😉

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 september 2019, 13:54

Hoi Esra Kirik! Goede vraag/opmerking! Dit gaat waarschijnlijk op een gereviseerde DDZ (dubbeldekker). Bovenin de trein is simpelweg geen ruimte voor bagagerekken, maar beneden wel! Voor de volgende keer lekker beneden zitten. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Esra Kirik! Goede vraag/opmerking! Dit gaat waarschijnlijk op een gereviseerde DDZ (dubbeldekker). Bovenin de trein is simpelweg geen ruimte voor bagagerekken, maar beneden wel! Voor de volgende keer lekker beneden zitten. 😉
Badge +3
Bovenin de trein is simpelweg geen ruimte voor bagagerekken, maar beneden wel! Voor de volgende keer lekker beneden zitten. ;)
Beneden inderdaad wel rekken, maar let bij het opstaan wel op dat je je hoofd er niet aan stoot! 😫
Reputatie 7
Badge +3
En zo nieuw zijn die treinen nu ook weer niet. Ze zijn wel enkele jaren geleden vernieuwd, juist omdat ze al wat ouder waren.

Hetzelfde is momenteel aan de gang met een ander type dubbeldekker, de VIRM. Ook die wordt vernieuwd. En ook die had en krijgt bij de vernieuwing geen bagagerekken op de bovenverdieping, zelfde reden.
Hoi Esra Kirik! Goede vraag/opmerking! Dit gaat waarschijnlijk op een gereviseerde DDZ (dubbeldekker). Bovenin de trein is simpelweg geen ruimte voor bagagerekken, maar beneden wel! Voor de volgende keer lekker beneden zitten. ;)

Dus dan moet iedereen maar beneden zitten zodat je niet alles op de grond zet. Wel raar vind ik hoor. Beneden zit meestal al snel vol voordat ik aankom lopen..
Reputatie 6
Badge
Die 4 bakken zijn wat weinig, dat had beter gekund. Bagagerekken boven lukt technisch gewoon niet. Er is geen ruimte voor, in tegenstelling tot een enkeldekstrein.

Reageer