beantwoord

opdracht voor school

• 23 maart 2020
  • 6 reacties
  • 158 Bekeken

hallo beste lezers 

ik ben noud 17 jaar oud en loop geregeld mee bij de ns als hc op de trein een soort meewerkstage mijn stageperiode loopt bijna af en heb voor een eindopdracht iets uit een cabine nodig het liefst iets groots en iets waar je aan ziet dit is uit de trein dit wil ik ook wel kopen maar weet niet waar mijn tm heeft gezegd dat ik maar een via hier moet proberen om iets voor elkaar te krijgen ik heb ook een aantal matrieelgidsen nodig al het mogelijk is alleen omdat ik stage loop kan ik niet in de mijn Vakmanschap app 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

mvg noud

icon

Beste antwoord door Jeroen 23 maart 2020, 15:09

Beste Noud,

Vraag de TM even om de materieelgidsen aan te vragen bij het leercentrum in Amersfoort, die kunnen ze zo naar jouw TM opsturen.

Voor iets uit de cabine zal het een stuk lastiger zijn, daar is niet veel van vrij beschikbaar natuurlijk.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge

Beste Noud,

Vraag de TM even om de materieelgidsen aan te vragen bij het leercentrum in Amersfoort, die kunnen ze zo naar jouw TM opsturen.

Voor iets uit de cabine zal het een stuk lastiger zijn, daar is niet veel van vrij beschikbaar natuurlijk.

Reputatie 7
Badge

De materieelgidsen kun je via je mentor denk ik wel in handen krijgen, maar materiaal uit een cabine wordt in de regel echt niet verkocht/weggegeven.

Ook dat zou je met je mentor kunnen bespreken.

[Edit]Hey…..net iets langzamer dan Jeroen :rofl:

Reputatie 7
Badge +3

Jeroen, jij kunt toch wel even een onderdeel uit een cabine slopen? :rofl:

Op de open dag in Haarlem afgelopen september waren wel diverse spullen uit oude treinen te koop. 

Badge +3

Er is toch ook zo’n hobbyistenclub die oude dingen verkoopt?

Naam even kwijt maar die weet @Aar of iemand anders wel. Denk overigens niet dat die de komende tijd bijeenkomsten hebben...

Badge

@Edwin Ja dat was heel snel typen voor mij om jou voor te blijven :rofl:

@Momo , dat kan inderdaad via de volgend website ook: http://kanscentraal.nl/verkoop-treinonderdelen/

Reputatie 6
Badge

Ik weet dat er op Marktplaats ook een handel is in oude materieelgidsen. Ik zou zeggen: neem daar eens een kijkje.

Ook de Stichting Hondekop verkoopt divers oud interessant papierwerk in hun 'Hondeshop'.

Reageer