beantwoord

Opklapbankjes

• 22 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Waarom zijn er tussen twee eerste klas compartimenten bij de deuren geen opklapbankjes?
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 22 augustus 2019, 11:16

Klapbankjes op balkons belemmeren in ernstige mate de doorstroming in een trein bij in en uitstappen. De reden dat in sommige treintypes deze bankjes op balkons zelfs weer verwijderd zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik moet even in mijn geheugen graven, maar heeft u het hier over het treintype SGM? Ik weet dat de de SGM3 tussen 2 eerste klassen een balkon heeft, waar er inderdaad geen klapstoeltjes zijn en ik heb werkelijk waar geen idee waarom niet. Heb me er ook altijd over verbaasd. Het balkon is wel kleiner dan de andere balkons, dus ms heeft het daar mee te maken.
Reputatie 7
Badge
Klapbankjes op balkons belemmeren in ernstige mate de doorstroming in een trein bij in en uitstappen. De reden dat in sommige treintypes deze bankjes op balkons zelfs weer verwijderd zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Zou het kunnen zijn dat men met een 2e klas vervoersbewijs zich niet in de 1e klas mag bevinden en als daar klapstoeltjes zouden zijn daar mensen met 2e klas vervoersbewijs gaan zitten? En om discussie te vermijden over of je daar wel of niet mag zitten met een 2e klas vervoersbewijs ze daar niet zijn?
Ik weet het ook niet. De reden van AbbeyRoad klinkt naar mijn idee het meest logisch. Het verschilt natuurlijk wel per treintype.
Reputatie 4
Ik weet het ook niet. De reden van AbbeyRoad klinkt naar mijn idee het meest logisch. Het verschilt natuurlijk wel per treintype.

AbbeyRoad zegt iets algemeens over bankjes dat ze soms in de weg kunnen staan. De vraag van Neu gaat specifiek over de bankjes in de eerste klas compartimenten.

Reageer