beantwoord

oplaad punten in de treinen.

• 20 januari 2020
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ga vandaag met de trein van Sittard naar Enkhuizen om 14:05 nu wil ik graag mijn telefoon opladen (reis eerste Klas) helaas kan ik nergens vinden of deze trein die mogelijk heid heeft. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen? De trein is een VIMR Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Vareo 20 januari 2020, 11:54

Is ook niet te zien helaas. Er zijn VIMR's die nog niet gerenoveerd zijn en die hebben geen stopcontacten. Ik kan ook niet zien welke VIRM exact ingezet wordt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Is ook niet te zien helaas. Er zijn VIMR's die nog niet gerenoveerd zijn en die hebben geen stopcontacten. Ik kan ook niet zien welke VIRM exact ingezet wordt.

Ook ik kan helaas niet specifiek achterhalen of deze VIRM4 stopcontacten heeft. Als er stopcontacten zijn zitten deze onder de armleuningen in het midden.

Het betreft materieel 8735 en rit 3952 voor het geval dat iemand met meer informatie dit leest.

Reputatie 6
Badge +2

Ben je zeker van het nummer van het materieel? Kan het niet de 8735 zijn? Die komt namelijk 13:41 uur in Heerlen aan en ik zou denken dat deze dan om 13:49 weer vertrekt richting Sittard en daar om 14:05 vertrekt. Of zit ik er helemaal naast?

Die rijdt namelijk straks langs de trein waar ik in zit. Zal wel proberen te kijken of het een gerenoveerde trein is. Ik heb trouwens op de heen- en terugweg stopcontacten in de VIRM op dit traject vandaag.

Scherp, je hebt gelijk masd.

Reputatie 6
Badge +2

Heb het geprobeerd. De trein is voorbij gereden, maar heb niet kunnen zien of het een gerenoveerde VIRM was. Het ging helaas veel te snel. :frowning2:

Reageer