beantwoord

Opladen iPhone

• 23 april 2017
  • 6 reacties
  • 16390 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik weet dat ik m'n iPhone kan opladen in de trein, maar
-kan dat in elke trein? (Ik reis vandaag van Nijmegen naar den Bosch en van den Bosch naar Eindhoven)
-heb ik alleen een USB-kabel nodig of ook nog de bijbehorende stekker?
Dank alvast!
icon

Beste antwoord door PaulBSA 23 april 2017, 10:50

Er bevinden zich alleen stopcontacten in de dubbeldektrein VIRM IV en in de nieuwe dubbeldekintercity. Echter wel alleen in de 1e klasse compartimenten. De nieuwe intercity rijdt over het algemeen op de route Nijmegen - Den Bosch (weekenden echter ook vaak VIRM -> of dit dan VIRM IV is weet ik niet zeker). De VIRM IV rijdt over het algemeen op het traject van Den Bosch naar Eindoven. Je hebt dus kans op stopcontacten in de trein in de eerste klasse als de genoemde treinen op jouw tijdstip van reizen zijn ingezet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Of je kunt opladen, dat hangt af van het materieel. Als het kan, dan heb je een gewone stekker nodig en meestal alleen in de eerste klas.

Maar in de meeste treinen kun je op dit moment nog geen telefoon opladen.
Reputatie 2
Er bevinden zich alleen stopcontacten in de dubbeldektrein VIRM IV en in de nieuwe dubbeldekintercity. Echter wel alleen in de 1e klasse compartimenten. De nieuwe intercity rijdt over het algemeen op de route Nijmegen - Den Bosch (weekenden echter ook vaak VIRM -> of dit dan VIRM IV is weet ik niet zeker). De VIRM IV rijdt over het algemeen op het traject van Den Bosch naar Eindoven. Je hebt dus kans op stopcontacten in de trein in de eerste klasse als de genoemde treinen op jouw tijdstip van reizen zijn ingezet.
Of je kunt opladen, dat hangt af van het materieel. Als het kan, dan heb je een gewone stekker nodig en meestal alleen in de eerste klas.

Maar in de meeste treinen kun je op dit moment nog geen telefoon opladen.
e

Okay, duidelijk. Dank voor je snelle reactie.

Okay, duidelijk. Dank voor je snelle reactie.
Badge +3
Op het traject Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven rijden nieuwe sprinters van het type Flirt. Deze nieuwe sprinters zijn uitgerust met stopcontacten én USB-aansluitingen, ook in de tweede klas. Zie deze foto. Als u uw telefoon echt dringend moet opladen en bereid bent wat langer over uw reis te doen, dan kunt u dus besluiten per sprinter te reizen.
Bedankt voor de aanvulling Tochjo, wellicht nog waardevol voor TS.

Reageer