beantwoord

Oude treinen

• 6 maart 2018
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo, ik zat vandaag in de trein en toen zat ik een aantal oude treinen aan de zijkant van het spoor staan. Ik zou graag een keer een voorstelling willen maken in een trein die niet meer word gebruikt. Met wie kan ik dan contact op nemen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 maart 2018, 14:58

Misschien is het spoorwegmuseum iets 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Misschien is het spoorwegmuseum iets 🙂
Hallo Marel Olthof en welkom op het NS Forum!

Ik denk dat je hier het beste op je plek bent dan. Meer specifiek kom je dan hier uit.
2019 reizen we nog steeds met oude treinen k vind dat ze erg oud zeer zijn voor deze tijd en stinkt altijd vies en rammen kunnen niet meer open je wordt gedwongen. Vies lucht ademhalen in de trein. Daarom wordt ik boos op jullie allen krijg geen lucht in jullie viese treinen
Reputatie 5
Badge
2019 reizen we nog steeds met oude treinen k vind dat ze erg oud zeer zijn voor deze tijd en stinkt altijd vies en rammen kunnen niet meer open je wordt gedwongen. Vies lucht ademhalen in de trein. Daarom wordt ik boos op jullie allen krijg geen lucht in jullie viese treinen
Een apart topic had handiger geweest voor je bericht in plaats van te reageren op een niet-relevant bericht.

Over welk materieel heb je het? De dubbeldekkers met groene bankjes? In dat geval kan ik vertellen dat deze in december eruit gaan.

Reageer