Ik ben benieuwd of iemand weet waarom er nu al maanden oude en korte treinen worden ingezet in de spits op dit traject. Voorheen reden er prachtige nieuwe treinen met prettige zitplekken. Nu zitten we weer op de ouderwetse rode krappe smalle bankjes wat straks met winterjassen aan een genot wordt. Ik betaal al ieder jaar meer voor mijn trajectkaart en nu gaat het comfort van de reis juist met stappen naar beneden.
Belangrijker is misschien nog wel de vraag tot wanneer dit duurt? Ik hoop niet nog een jaar tot er nieuwe treinen bijkomen.
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo DennivS, het klopt inderdaad dat er op dit traject nog gebruik wordt gemaakt van de oude DDM serie.
Ik snap dat dit iets minder comfortabel kan zijn, maar zoals de andere forumleden ook al hebben aangegeven is dit nodig i.v.m. het toenemende aantal reizigers. Als ik kijk naar de nieuwe dienstregeling dan zie ik dat dit ook in ieder geval volgend jaar nog het geval zal zijn. Wanneer deze treinen weer terug naar de stalling aan durf ik niet exact aan te geven.
Bekijk origineel
Ik snap dat dit iets minder comfortabel kan zijn, maar zoals de andere forumleden ook al hebben aangegeven is dit nodig i.v.m. het toenemende aantal reizigers. Als ik kijk naar de nieuwe dienstregeling dan zie ik dat dit ook in ieder geval volgend jaar nog het geval zal zijn. Wanneer deze treinen weer terug naar de stalling aan durf ik niet exact aan te geven.