over dubbeldekkers renovatie | NS Community

over dubbeldekkers renovatie


Goede middag
Heel fijn als alle dubbeldekkers worden gerenoveerd ben ik soms blij mee. Maar er wordt weer geen rekening gehouden met rollators scootmobiel en rolstoelen deze klanten blijven altijd op het middestuk staan bij de tochtigge deuren en de trede worden nog steeds niet verlaagd gelijk met het perron zoals dat is beloof al jaaaaaren geleden daarom sorry voor mijn kritiek en is de NS nog steeds niet volwassen.
Ook de IC van Eindhoven naar Rotterdam /Den Haag veel te weinig rijtuigen voor deze doelgroep op zo lange trein soms maar 1 rijtuig en dan zit die of aan het einde achter de Loc of helemaal voor de Loc en voor de rest is die IC verder geweldig dus niet alleen kritiek van mij.
Met vr.gr. Ton ATLA

26 reacties

Wat mij betreft moet Enkhuizen - Heerlen ook gewoon te doen zijn met enkeldeks. Ik neem die route regelmatig en zo druk is het niet, niet zoals Rotterdam en Amsterdam waar het zonder dubbeldekker echt niet te doen zou zijn. Trouwens, afgezien dat station Heerlen bijna 7 jaar geduurd heeft om af te maken, de afwerking ziet er echt prachtig uit. -Verwijderd door moderator-


Moet het enkeldeks materieel wel beschikbaar zijn voor dat traject en dat is het niet en logistiek gezien ook niet handig omdat er dan onderweg ook geen vervanging beschikbaar is enkeldeks omdat op die route alleen VIRM ingezet wordt.

Reageer