beantwoord

Overlast

• 9 mei 2018
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Ik zit momenteel in de trein van Enschede richting Schiphol AirPort. Treinstel 4033, de voorste coupe. Hier zitten een elftal jongens van het drienerlo studenten corps. Naast dat ze niet schijnen te merken dat ze naast elkaar zitten, en dus niet hoeven te schreeuwen om elkaar te verstaan, hebben ze nu al een aantal keer flesjes bier om laten vallen. Ook lijkt het ze verstandig hun bier te openen met de trein stoelen. Twee coupés verderop zijn s nog te horen. Als ze me er langs zouden laten had ik zelf wel een conducteur gezocht maar dat gaat niet. Kan hier wat aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 mei 2018, 17:58

Wat ontzettend vervelend Emma!
Ik heb meteen gebeld, er is een conducteur onderweg. Laat je mij weten of het opgelost is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Wat ontzettend vervelend Emma!
Ik heb meteen gebeld, er is een conducteur onderweg. Laat je mij weten of het opgelost is?
Bedankt voor het snelle handelen! De conducteur heeft de jongens gevraagd stiller te zijn en ze lijken elkaar er nu ook telkens op te wijzen wanneer ze weer te luidruchtig worden. Nogsteeds zijn ze te horen in de volgende coupé maar al een stuk minder, gelukkig.
Nog steeds niet ideaal begrijp ik Emmapr, maar fijn dat het iets rustiger is. Als wij nog iets voor je kunnen doen hoor ik het graag. Hopelijk ben je snel op je bestemming.

Reageer