overstap vergeten

• 20 februari 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Op 24 januari ben ik vanaf Ruurlo naar Brummen gereisd, deze reis maak ik vaker alleen deze keer ben ik vergeten over te stappen in Zutphen waardoor er een correctiebedrag van 12 euro in rekening is gebracht. Ik ben eerder al een keer gebeld echter kon ik toen niet geholpen worden doordat er een storing in jullie systeem zat daarom probeer ik het nu op deze manier.  
ik vroeg mij af of ik het extra betaalde bedrag terug zou kunnen krijgen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoe dan ook, het moet via Klantenservice. Of het lukt of niet, daar gaan we hier niet over. Bellen is het makkelijkste, het vereist enige verheldering. 030-7515155. 

Reputatie 7
Badge +3

Op 24 januari ben ik vanaf Ruurlo naar Brummen gereisd, deze reis maak ik vaker alleen deze keer ben ik vergeten over te stappen in Zutphen

Dat u zonder overstappen van Ruurlo naar Brummen bent gereisd kan niet. Er zijn geen rechtstreekse treinen tussen die plaatsen.

Reputatie 7
Badge +1

Op 24 januari ben ik vanaf Ruurlo naar Brummen gereisd, deze reis maak ik vaker alleen deze keer ben ik vergeten over te stappen in Zutphen

Dat u zonder overstappen van Ruurlo naar Brummen bent gereisd kan niet. Er zijn geen rechtstreekse treinen tussen die plaatsen.

Ik denk dat het hierbij gaat om het vergeten omchecken in Zutphen, dat bedoelt ze waarschijnlijk met overstappen. €12 is het correctietarief wat in rekening gebracht wordt bij vergeten uitchecken met 40% korting. 

Reageer