beantwoord

paraplu laten liggen sprinter Baarn-Adam CS

• 4 november 2019
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo, ik heb mijn storm-paraplu laten ligennin de sprinter van Baarn naar Adam Cs van 7.38 in 1e klas coupe (achterste).

ronald

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 november 2019, 10:06

Goedemorgen rdevries65 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je jouw paraplu bent vergeten in de trein, maar ik ben bang dat we je daar via de Community weinig mee kunnen helpen. De kans dat een eventuele vinder dit bericht leest is namelijk nihil.

Je kunt hiervoor het beste een opsporingsformulier invullen en daarna eventueel contact op nemen met onze Verloren Voorwerpen afdeling (030-7515155, optie 5-1). Mijn collega’s kunnen dan voor je kijken of de paraplu als gevonden en afgeleverd is.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen rdevries65 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je jouw paraplu bent vergeten in de trein, maar ik ben bang dat we je daar via de Community weinig mee kunnen helpen. De kans dat een eventuele vinder dit bericht leest is namelijk nihil.

Je kunt hiervoor het beste een opsporingsformulier invullen en daarna eventueel contact op nemen met onze Verloren Voorwerpen afdeling (030-7515155, optie 5-1). Mijn collega’s kunnen dan voor je kijken of de paraplu als gevonden en afgeleverd is.

Ach tja...alleen om een paraplu. Ik heb gelukkig een winterjas met capuchon  of wat je ook kunt dragen is een hoodie (trui met capuchon) dat is veel handiger en dan vergeet je het ook niet. Mocht het hard gaan waaien is altijd een nadeel dat paraplu's  altijd kapot waaien…...met zo'n capuchon is altijd handiger…… is maar een tip……...:wink:

Reageer