beantwoord

Pennyboard verloren in trein

• 17 maart 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Ik ben vanochtend mijn pennyboard vergeten in de trein. Dit was de sprinter naar Den Haag Centraal, maar deze reed door vertraging niet verder dan Rotterdam Centraal, en daar heb ik hem per ongeluk laten liggen. Dit was rond 10 uur 's ochtends, 17 maart. Het is een doorzichtig pennyboard met rode wieltjes (zie foto). Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 maart 2017, 12:50

Hi Svendixit. Welkom op het Serviceforum!

Balen dat je je pennyboard bent vergeten! Wat je eventueel ook kan doen is ons via Twitter of Facebook een (privé)bericht sturen. Op die manier kan een collega gelijk even kijken of je pennyboard wellicht op een station is afgegeven. Als er een melding is gemaakt dan houden we het drie weken voor je in de gaten. Als je in die drie weken geen bericht hebt ontvangen dat je pennyboard is gevonden ontvang je na die drie weken (helaas) het bericht dat deze niet is afgegeven 😞
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je ook al contact opgenomen met de klantenservice op 0307515155? Die maken een melding en kunnen zo de melding volgen.
Heb je ook al contact opgenomen met de klantenservice op 0307515155? Die maken een melding en kunnen zo de melding volgen.
Yes! Er was alleen niemand die ze direct konden laten zoeken, dus voor de zekerheid post ik het ook nog maar hier
Hi Svendixit. Welkom op het Serviceforum!

Balen dat je je pennyboard bent vergeten! Wat je eventueel ook kan doen is ons via Twitter of Facebook een (privé)bericht sturen. Op die manier kan een collega gelijk even kijken of je pennyboard wellicht op een station is afgegeven. Als er een melding is gemaakt dan houden we het drie weken voor je in de gaten. Als je in die drie weken geen bericht hebt ontvangen dat je pennyboard is gevonden ontvang je na die drie weken (helaas) het bericht dat deze niet is afgegeven 😞

Reageer