beantwoord

Piepende deur melden

• 17 februari 2016
  • 9 reacties
  • 219 Bekeken

Zijn er al plannen om via een app melding te maken van bijvoorbeeld een piepende deur. Het zou dan wenselijk zijn dat je kunt zien welke eerdere meldingen er gedaan zijn tav een treinstel en dat je ook aan de status van de melding kunt zien wat de voortgang is.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 17 februari 2016, 12:50

Welkom op het NS Serviceforum Timbouliu
Voor zo ver ik weet zij hier nog geen concrete plannen voor. Dat neemt niet weg dat dit zeker een goede suggestie is en ik dit intern door zal geven. Bedankt hiervoor!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Zou wel handig zijn inderdaad. Ik kom regelmatig in treinstellen met piepende en krakende panelen (gedurende de hele rit constant). Maar ook bijvoorbeeld voor voorzieningen op het perron, zoals gesloopte vuilnisbakken of losliggende tegels of traptreden.
Welkom op het NS Serviceforum Timbouliu
Voor zo ver ik weet zij hier nog geen concrete plannen voor. Dat neemt niet weg dat dit zeker een goede suggestie is en ik dit intern door zal geven. Bedankt hiervoor!
Hoi Miriam, bedankt voor het doorgeven. Ik ben wel benieuwd of dit een idee is dat op de roadmap gezet kan worden. Is er ergens een meer informatie te vinden over de roadmap van de NS?
Ik kan je helaas niet garanderen dat je wens daadwerkelijk uitgevoerd zal worden. Dat hangt o.a. af van het feit of er meer reizigers ge├»nteresseerd zijn in een dergelijke functie. Een interne roadmap kan ik verder niet openbaar maken op het forum. Ik wil je desondanks graag bedanken voor je suggestie! 🙂
Hoi Inge, bedankt voor je reactie. Waar ik wel benieuwd naar ben is op welke manier andere reizigers kunnen aangeven dat ze het maken van meldingen ook een goed idee vinden. Ik snap ook dat je een interne roadmap niet kunt delen, maar misschien is het wel een idee om tav bepaalde functionaliteit wel de reiziger te betrekken. Om een grote groep te bereiken zou de NS eventueel van Part-up (www.part-up.com) gebruik kunnen maken. Ik zou het erg leuk vinden om mee te werken aan een experiment met dit platform.
Reputatie 4
.Om een grote groep te bereiken zou de NS eventueel van Part-up (www.part-up.com) gebruik kunnen maken. Ik zou het erg leuk vinden om mee te werken aan een experiment met dit platform.
NS maakt voor proeven meestal gebruik van eigen kanalen. Om op de deur terug te komen, redelijk wat DDZ materieel

heeft last van deze storingen, ook het rode sluitlicht blijft wel eens de hele rit branden.
De eigen kanalen nodigen volgens mij veel minder uit om mee te denken. Door gebruik te maken van Part-up zou de NS kunnen laten zien dat participatie serieus wordt genomen.
Reputatie 2
Misschien een optie om dit forum te voorzien van een mogelijkheid om polls te houden. De meningen van gebruikers/reizigers zijn vaak toch heel anders dan het "inzicht en beleving" van het management.
Badge +3
Bij het maken van een topic kun je er al voor kiezen om een poll toe te voegen. Dat gaat met een van de symbooltjes onder het tekstvak.

Reageer