beantwoord

Piepende Thalys remmen

• 12 februari 2018
  • 4 reacties
  • 303 Bekeken

Kan er wat gedaan worden aan de piepende remmen van de Thalys? Vrijwel al die toestellen lijken er last van te hebben
icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 februari 2018, 18:41

Hallo Iris89 en welkom op het NS Forum,

Ik waardeer het dat je dit naar ons toe brengt. Het piepen hoeft niet specifiek bij de remmen weg te komen, maar het zou goed kunnen. Het signaal dat alle treinstellen daar last van hebben is niet bij mij bekend. Ik zal je klacht intern doorzetten. Als je nogmaals in een trein zit waarbij je dit verneemt wil ik je het advies geven om dit via onze klantenservice door te geven zodat we weten over welke trein het exact gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Iris89 en welkom op het NS Forum,

Ik waardeer het dat je dit naar ons toe brengt. Het piepen hoeft niet specifiek bij de remmen weg te komen, maar het zou goed kunnen. Het signaal dat alle treinstellen daar last van hebben is niet bij mij bekend. Ik zal je klacht intern doorzetten. Als je nogmaals in een trein zit waarbij je dit verneemt wil ik je het advies geven om dit via onze klantenservice door te geven zodat we weten over welke trein het exact gaat.
Het piepen hoeft niet specifiek bij de remmen weg te komen, maar het zou goed kunnen.
Ha, toch leuk die noorderlingen hier. Ze kijken je in het westen raar aan als je dat zegt. Net als een raam los doen 😃
Reputatie 7
Badge
Of een box aantrekken.

Dat piepen komt wel van de remmen af, maar is geen defect. Het is een bijkomend effect van de remmen van die treinen. ICE heeft precies hetzelfde op het laatste stukje remmen. Er is niets kapot en bovendien heel wat minder vervelend als een goederentrein met blokkenremmen die tot stilstand komt 😉
Badge +3
It's not a bug, it's a feature.

Reageer