beantwoord

Pilot reis reserveren

• 14 mei 2020
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

Sinds afgelopen zondag kan/mag je je treinreis reserveren. In de informatiemail staat dat je, bij voldoende ruimte, daarbij ook in de 1e klas mag plaatsnemen. Hoe gaat dit in z'n werk. Als alle mensen van het beginstation in de 1e klas gaan zitten, er is immers nog voldoende ruimte, maar als ik op het 2e,3e etc station in zou stappen met een eerste klas abonnement(of saldo reizen) dan is er voor mij geen plek meer terwijl ik daar wel voor betaal. Hoe wordt er dan mee omgegaan/gecontroleerd of er mensen(zonder vast 1e klas abonnement) ''onterecht'' in de 1e klas zitten

icon

Beste antwoord door mrfreeze 14 mei 2020, 23:10

Ik snap ook werkelijk niet dat ze dat zo hebben gedaan. In de praktijk gaat dat natuurlijk nooit werken.

Zie ook dit topic van een paar dagen geleden.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap ook werkelijk niet dat ze dat zo hebben gedaan. In de praktijk gaat dat natuurlijk nooit werken.

Zie ook dit topic van een paar dagen geleden.

Reputatie 7
Badge +3

In principe mogen de mensen van een pilot alleen 1e klas zitten als er plaats is.Stap je later in dan zouden ze moeten opstaan voor mensen met een 1e klas abonnement.

Badge +3

Je mag van tevoren iets registreren (heeft niets met reserveren te maken en zal er nooit van komen volgens mij)

Ik ben van plan op datum en tijd × met trein ÷ van A naar B te reizen. Fijn om dat te weten, en als dank mag je 1e klas.

Voor de rest geen idee wat die app doet, of ooit zal gaan doen.

Het inloggen om je treinreis te registeren lukt vaak niet.

Vandaag dus weer niet gelukt om mijn reis tijdens de pilot te registeren. 

Is er misschien een storing in het systeem?

@Meloentje73 vervelend dat het niet altijd lukt! Er is geen storing bekend. Hopelijk lukt het inmiddels wel weer.

Reageer