beantwoord

pinkpop retour

• 11 juni 2015
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

als ik van roermond naar pinkpop ga...
welke route moet ik dan kiezen? route a of c?
alleen met ms of met veolia en ns? is er verschil?
hoe laat gaat de laatste trein naar roermond op zaterdag terug?
kan ik ook met korting parketen bij t station van roermond met het eticket van pinkpop?
graag uw reactie
met vriendelijke groeten
yvonne
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 12 juni 2015, 00:20

Vanuit Remunj ga je naar Heële en dan stap je over in Heële over op de stoptrein (Veolia) richting Kirchroa. In Lankgraaf stap je uit. Terug gaat de laatste trein vertrek 1:41 uit Lankgraaf en in Heële stap je over op de intercity naar Remunj. Het verschilt niet veel in prijs tussen NS en Veolia. Voor een retour ben je 16,96 € kwijt (dus per enkele reis 8,48). Parketen bij het station in Remunj is helaas nvt ik ga ervan uit dat je in Lankgraaf zelf moet zijn op het festivalterrein zelf.
Bekijk origineel

1 reactie

Vanuit Remunj ga je naar Heële en dan stap je over in Heële over op de stoptrein (Veolia) richting Kirchroa. In Lankgraaf stap je uit. Terug gaat de laatste trein vertrek 1:41 uit Lankgraaf en in Heële stap je over op de intercity naar Remunj. Het verschilt niet veel in prijs tussen NS en Veolia. Voor een retour ben je 16,96 € kwijt (dus per enkele reis 8,48). Parketen bij het station in Remunj is helaas nvt ik ga ervan uit dat je in Lankgraaf zelf moet zijn op het festivalterrein zelf.

Reageer