beantwoord

Portemonnee kwijt

• 24 september 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Ik ben mijn portemonnee kwijt geraakt in de trein van Nijmegen naar Schiphol op 24 september. Vertrektijd 16:28 vanaf Nijmegen. Het kan ook zijn dat ik mijn portemonnee kwijt ben geraakt in detrein van Utrecht tot houten castellum. Vertrektijd rond 17:35.

Hij is zwart en heeft al mijn belangrijke passen in het. Bijv. Id, pinpas, verzekeringspas en basic fit pas op de naam van Filip Cruijsberg.

Graag hoor ik wat als je iets hebt gevonden of hebt gezien.
icon

Beste antwoord door Emma NS 24 september 2019, 20:21

Beste Filiocberg, welkom bij onze Community!

Wat super vervelend om te lezen dat je je portomonnee bent verloren, dat is echt flink balen! Hopelijk red je je eventjes zorgen of neemt de vinder snel contact met je op. Voor het geval dat niet gebeurt zet ik jouw topic even op onze Community wall, in de hoop dat dat helpt. Mocht dat ook niet helpen, kun je altijd even onze gevonden voorwerpen afdeling bellen. Dan kan op het volgende nummer: https://tel:0307515155. Je kunt natuurlijk ook het opsporingsformulier invullen. Hopelijk vind je hem snel terug! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Filiocberg, welkom bij onze Community!

Wat super vervelend om te lezen dat je je portomonnee bent verloren, dat is echt flink balen! Hopelijk red je je eventjes zorgen of neemt de vinder snel contact met je op. Voor het geval dat niet gebeurt zet ik jouw topic even op onze Community wall, in de hoop dat dat helpt. Mocht dat ook niet helpen, kun je altijd even onze gevonden voorwerpen afdeling bellen. Dan kan op het volgende nummer: https://tel:0307515155. Je kunt natuurlijk ook het opsporingsformulier invullen. Hopelijk vind je hem snel terug! 🙂

Ik ben mijn portommnne kwijt geraalt in de trein van eindhoven naar station helmond op 19 febuari.vertrektijd 00:31vanaf eindhoven

Hij is zwart en heeft al mijn belangrijke passen in het. Bijv. Id, pinpas, verzekeringspas en basic fit pas op de naam van Romel tedros sium.

Graag hoor ik wat als je iets hebt gevonden of hebt gezien.

Reputatie 7
Badge +4

Geef het eerst op bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. 

De kans dat de vinder dit leest, is helaas niet groot. 

Reageer