Lager kan helaas niet, leuke dagdeals van NS, stedentrips voor 23 Euro. Wanneer je het ticket uitprint komt de verrassing, deze kost slechts 19,95 i.p.v. 23 euro zoals op de site vermeld. Volgens het Consumentenrecht geldt de laagste prijs, maar zie het verschil maar eens terug te krijgen. Je kunt je ongelukkig bellen of chatten, hardnekkig zijn ze daar wel en op een gegeven moment krijg je gewoon GEEN reactie.
Ik stel voor dat ieder zijn ticket nog eens goed controleert en daarna eventueel reclameert. Klantenservcie is een naam, geen vanzelfsprekend iets bij NS. Jammer toch
beantwoord
Prijs is willekeurig?
Beste antwoord door bahnrider
Hm? Is het wel zo simpel? Zelf gebruik ik het nooit, maar ik let nu eenmaal altijd op prijzen en mogelijke aanbiedingen. Die tripjes bestaan vrijwel altijd uit treinreis+ inkom, consumptie oid.-dus dat zullen wel meer coupons zijn en dus een wat hoger eindtotaal?
En wees reëel: je kan nog beter de consumentenbond of koningKlant benaderen als hier medegedupeerden op te trommelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.