beantwoord

Prijsverschil heen- en terugreis Veolia en NS

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Als ik zondag a.s. (28-09-2012) reis van Venray naar Arnhem kost dit volgens NS reisplanner € 10,73Ik moet echter in Nijmegen uitchekken (bij Veolia) en inchekken (bij NS) Hierdoor kost deze reis volgens de NS reisplanner € 7,73 (Venray/Nijmegen) + €4,- (Nijmegen/Arnhem), totaal = €11,73Waarom deze meerkosten van € 1,- ?
Waarom staat er 10,73 terwijl het in werkelijkheid 11,73 is (ik moet verplicht in en uitchekken), want ik kan niet in Venray bij Veolia inchekken en in Arnhem bij NS uitchekken.
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 22 september 2014, 10:57

Omdat er afstandsdegressie toegepast wordt en wanneer je na het uitchecken bij Veolia in Nijmegen binnen 35 minuten weer incheckt bij NS worden de ritten Venrai-Nijmegen en Nijmegen-Arnhem aan elkaar gekoppeld tot een lange reis waardoor het stukje Nijmegen-Arnhem een euro goedkoper wordt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Omdat er afstandsdegressie toegepast wordt en wanneer je na het uitchecken bij Veolia in Nijmegen binnen 35 minuten weer incheckt bij NS worden de ritten Venrai-Nijmegen en Nijmegen-Arnhem aan elkaar gekoppeld tot een lange reis waardoor het stukje Nijmegen-Arnhem een euro goedkoper wordt.
Beste JanN,
Gertjan G geeft je antwoord al, waarvoor dank!
Vriendelijke groet, Robby

Reageer