beantwoord

Registreer-je-reis proef niet meer toegankelijk voor aanmelden?

Dit weekend kreeg ik per mail een uitnodiging om deel te nemen aan de registreer-je-reis proef.

Die aanmelding heb ik toen niet gelijk helemaal doorlopen, ik twijfelde nog over welk cadeau ik wilde (het spoordeel-tegoed of de dagkaarten). De pagina waarop ik hiervoor kon kiezen laadde gewoon goed. Nu ik het weer opnieuw probeer, krijg ik een “Er is iets fout gegaan en je hebt niet de juiste rechten.” melding.

Is dit een storing of zit de proef al vol?

icon

Beste antwoord door Denice NS 11 mei 2020, 10:06

Er is mij geen deadline wat betreft het aanmelden bekend. Je kan het beste even contact opnemen met het speciale telefoonnummer dat we hiervoor hebben geopend: 088 - 672 1057. Wellicht is er toch iets mis gegaan omdat je de eerste keer de aanmelding niet afgerond hebt.

Voor de meelezers:

NS voert diverse maatregelen in, op het station en in de trein, om veilig te kunnen reizen de komende tijd. Als onderdeel van de maatregelen starten wij zondag 10 mei met een pilot, waarbij we onderzoeken of het vooraf registreren van een treinreis bijdraagt aan het bewaren van voldoende afstand in de trein. Voor deze pilot zijn alleen reizigers uitgenodigd die noodzakelijke reizen moeten maken.  Er zijn dus geen extra reizigers aan het reizen voor deze pilot. De deelnemers voor de pilot zijn door ons benaderd per mail. Wanneer je geen mail hebt ontvangen is meedoen niet mogelijk. NS heeft zelf een selectie gemaakt van deelnemers aan deze pilot. Op basis van deze selectie zijn er geen extra deelnemers nodig. 

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3

Volgens mij is de aanmelding verlopen. Zag dat het er ongeveer zo uit ziet:

Er is mij geen deadline wat betreft het aanmelden bekend. Je kan het beste even contact opnemen met het speciale telefoonnummer dat we hiervoor hebben geopend: 088 - 672 1057. Wellicht is er toch iets mis gegaan omdat je de eerste keer de aanmelding niet afgerond hebt.

Voor de meelezers:

NS voert diverse maatregelen in, op het station en in de trein, om veilig te kunnen reizen de komende tijd. Als onderdeel van de maatregelen starten wij zondag 10 mei met een pilot, waarbij we onderzoeken of het vooraf registreren van een treinreis bijdraagt aan het bewaren van voldoende afstand in de trein. Voor deze pilot zijn alleen reizigers uitgenodigd die noodzakelijke reizen moeten maken.  Er zijn dus geen extra reizigers aan het reizen voor deze pilot. De deelnemers voor de pilot zijn door ons benaderd per mail. Wanneer je geen mail hebt ontvangen is meedoen niet mogelijk. NS heeft zelf een selectie gemaakt van deelnemers aan deze pilot. Op basis van deze selectie zijn er geen extra deelnemers nodig. 

Bedankt voor de reacties. Inmiddels is het me gelukt om deel te nemen aan deze proef, de pagina laadde weer. Kortstondige storing eerder dus denk ik. 

Beste NS,

Ik heb ook meegedaan met deze pilot en inmiddels ook een e-mail gekregen dat deze pilot nu afgelopen is. Mij is alleen niet helemaal duidelijk wanneer we het cadeau ontvangen die we mochten kiezen aan het begin van deze pilot.. Moet deze nog ontvangen worden of heb ik mogelijk een eerder mailtje over het hoofd gezien?

Ik hoor het graag

Als je een mail op 16 juni hebt ontvangen over de beëindiging dan dien je deze binnen 3 weken te ontvangen. Je dient dan wel aan alle voorwaarden te hebben voldaan waaronder 8 reizen te hebben geregistreerd.

Bedankt voor je reactie @Erryt NS. Ik heb wel voldaan aan de hoeveelheid geregistreerde reizen, kan alleen zo 123 de mail niet vinden.. als ik je goed begrijp, moet ik dus nog heel even geduld hebben:) en ontvangen we dit cadeau via de mail, of via je NS account?

Daar durf ik geen antwoord op te geven, maar je moet de mail al hebben ontvangen over de beëindiging van de pilot.

Badge +3

99% zeker dat het een paar couponcodes zijn, die worden dan per mail gestuurd.

Badge +3

Zijn meer mensen die nog wachten op hun cadeau.. 

https://twitter.com/Leentjevolgthet/status/1279200016276566016

@NS_online Ik heb mee gedaan aan de pilot trein veilig service. Mijn kado heb ik tot op heden niet ontvangen. Wanneer krijg ik mijn spoordeelwinkel tegoed waar ik voor heb gekozen? Ik heb aan alle voorwaarden voldaan!

Badge +3

Zojuist nog even geprobeerd.. registreer-je-reis.ns.nl en inloggen met een Mijn NS account.

Helaas, geen rechten! Na een refresh gewoon de pagina.. 

Werkt, sort of.. en inderdaad een station kiezen (in de app) is drama! Dan ben je weer een minuut verder voordat het systeem iets zinnigs herkent… 

vermoedelijk weten we na dit weekend iets meer. ^SU

Lekker dan, is niet verplicht hè? Laten we dat dan maar gewoon niet doen of zo!

Als het toch niet hoeft… Plaat voor de kop wie het dan wel doet eigenlijk :thinking:

@Loes voor de fietsen (zelfde pagina/systeem)… Kan of ga jij controleren wie er misschien voorrang heeft vanwege een of andere halfbakken registratie?

Ik weet het antwoord al.. :rofl:  Veel plezier ermee NS, die registratie dus.

Reputatie 7
Badge +3

Zijn meer mensen die nog wachten op hun cadeau.. 

https://twitter.com/Leentjevolgthet/status/1279200016276566016

@NS_online Ik heb mee gedaan aan de pilot trein veilig service. Mijn kado heb ik tot op heden niet ontvangen. Wanneer krijg ik mijn spoordeelwinkel tegoed waar ik voor heb gekozen? Ik heb aan alle voorwaarden voldaan!

Aan Spoordeelwinkel tegoed heb je pas wat als die weer open is. Anders krijg je weer klachten dat mensen een cadeau hebben gekregen wat ze niet kunnen gebruiken.

Reageer