beantwoord

reis in amsterdam omreizen

• 1 juli 2015
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

ik ga 17 julie naar amsterdam ik heb retour gekocht meppel amsterdam cs en terug naar meppel mag ik dan via amsterdam zuid naar meppel reizen
icon

Beste antwoord door Thom 1 juli 2015, 18:24

Het mag helaas niet, het ligt niet op de route volgens de reisplanner en die is geldend. Je reist ook om. Je kunt op eigen kosten van Zuid naar Sciencepark reizen met het GVB. Vanaf Sciencepark is je kaartje wel weer geldig. Mogelijk is met het GVB naar Centraal handiger, het reist dan met de trein vlotter.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het mag helaas niet, het ligt niet op de route volgens de reisplanner en die is geldend. Je reist ook om. Je kunt op eigen kosten van Zuid naar Sciencepark reizen met het GVB. Vanaf Sciencepark is je kaartje wel weer geldig. Mogelijk is met het GVB naar Centraal handiger, het reist dan met de trein vlotter.
Reputatie 1
Badge
Let op!! Die metro RIJDT niet deze zomermaanden wegens werken. Alt: de NS! Mag je nu ook aan GVB-tarief gebruiken, tot Diemen Zuid. Overigens is opstappen op Duivendrecht volgens mij met dat ticket wel mogelijk.
Overigens: dit is nu een duidelijk voorbeeld waarbij reizen op saldo met die chip dan beter zou uitpakken-dan heb je dat gedoe niet. En waarom je nu al voor over 2 weken een ticket koopt: we zien hier zooooo veel mensen vragen wegens dit oif dat of het gewijzigd kan...........dat kan dus niet meer.

Reageer