beantwoord

reis leiden Heerenveen.

• 2 november 2014
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Gisteren van Heerenveen naar Leiden gereist. In Hoofddorp eruit gezet ivm leidingen. Ik moet vandaag terug naar huis, maar gaat de treinreis Leiden - Heerenveen wel. Zo niet wat is mijn beste optie om thuis te komen?
icon

Beste antwoord door Thom 2 november 2014, 09:01

De treinen Leiden-Heerenveen gaan gewoon. Het beste is op de reisplanner te kijken, dat is in principe hoe de treinen rijden.

http://www.ns.nl

Er zijn drie mogelijkheden, de rechtstreekse is om xx17 en om xx47 is het overstappen in Zwolle, de aansluitende trein komt daar aan op de overzijde van het perron.

Om xx06 kun je naar Heerenveen met een overstap op Schiphol. Er worden geen storingen aangegeven, dus je kunt rustig op stap. Er zijn nog een aantal wat minder handige opties. Er is wel wat gedoe bij Schiphol maar ik denk dat je daar geen last van hebt. Een alternatief is desnoods Leiden-Utrecht en dan overstappen op de trein naar Leeuwarden/Groningen. Het is echter om en nergens voor nodig.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
He JVL, welkom op het forum. Wat Thom ook aangeeft, de treinen rijden wel. Maar check kort voor vertrek de reisplanner. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein'. Groet, Leny
Reputatie 7
Badge +4
De treinen Leiden-Heerenveen gaan gewoon. Het beste is op de reisplanner te kijken, dat is in principe hoe de treinen rijden.

http://www.ns.nl

Er zijn drie mogelijkheden, de rechtstreekse is om xx17 en om xx47 is het overstappen in Zwolle, de aansluitende trein komt daar aan op de overzijde van het perron.

Om xx06 kun je naar Heerenveen met een overstap op Schiphol. Er worden geen storingen aangegeven, dus je kunt rustig op stap. Er zijn nog een aantal wat minder handige opties. Er is wel wat gedoe bij Schiphol maar ik denk dat je daar geen last van hebt. Een alternatief is desnoods Leiden-Utrecht en dan overstappen op de trein naar Leeuwarden/Groningen. Het is echter om en nergens voor nodig.

Reageer