beantwoord

Reisadvies bij storing door ijzel

• 24 januari 2015
  • 8 reacties
  • 395 Bekeken

Ik moet vanuit Leiden naar Sittard is dit mogelijk vandaag.
icon

Beste antwoord door Hessel NS 24 januari 2015, 13:15

Dat gaat inderdaad wel lukken Rachida, de ijzel op de bovenleiding dooit weg en er gaan langzaamaan steeds meer treinen rijden. De verwachting is dat het treinverkeer in de loop van de middag weer min of meer zal normaliseren. Raadpleeg we even de Reisplanner voor je op pad gaat. Een voorspoedige reis gewenst!

En bedankt voor de tip Tochjo, ik heb het dubbele topic verwijderd.
Bekijk origineel

8 reacties

Het kan best zijn dat de hoeveelheid ijsafzetting op de bovenleiding 's morgens extreem te noemen was.
Ligt het aan mij of overdrijft de NS vreselijk met die berichten over "extreme weersomstandigheden"? Wat ik hier zie en de informatie die ik krijg uit de rest van het land zijn niet echt extreem. Gewoon net zo'n winter als anders.
De systemen die NS gebruikt maken niet echt een voorspelling van vertragingen. Pas als treinen daadwerkelijk een vertraging hebben toont de reisplanner een vertraging voor de komende stations die langzaam minder wordt, maar ook dat is niet erg nauwkeurig, omdat het geen rekening houdt met andere treinen die door die vertraging in de weg kunnen rijden. Het is een kwestie van op pad gaan met warme kleding/een dekentje en voldoende eten en drinken en hopen dat u niet al te veel vertraging oploopt onderweg op dit soort dagen.
had hele reis gepland, zoon gebeld die zelf naar station zou reizen CS op reisplanner niets aan de hand, even later check HS zie ik ineens vertragingen enz.

Adviseert u mij svp
had hele reis gepland, zoon gebeld die zelf naar station zou reizen CS op reisplanner niets aan de hand, even later check HS zie ik ineens vertragingen enz.

Adviseert u mij svp
kan ik nu wel of niet naar alkmaar met mijn zoon?
of krijg ik geld terug van dagkaarten?
Dat gaat inderdaad wel lukken Rachida, de ijzel op de bovenleiding dooit weg en er gaan langzaamaan steeds meer treinen rijden. De verwachting is dat het treinverkeer in de loop van de middag weer min of meer zal normaliseren. Raadpleeg we even de Reisplanner voor je op pad gaat. Een voorspoedige reis gewenst!

En bedankt voor de tip Tochjo, ik heb het dubbele topic verwijderd.
Badge +3
Dat moet waarschijnlijk wel lukken. Houdt u wel rekening met vertraging en uitval van treinen.

Reageer