beantwoord

Reisinformatieschermen Flirt

• 20 februari 2018
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
  • Reisadviseur**
  • 78 reacties
In de volgende treinstellen doen de reisinformatieschermen het niet:
2509
2231
2524
2232
2520 (deels offline)
2508
2230
2203
Kunnen ze gemaakt worden?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 februari 2018, 16:33

Bedankt voor de melding WH97, ik heb het aangekaart. Ik kan je niet precies vertellen wat er met deze schermen aan de hand is, maar er zal zeker naar gekeken worden.

Mocht je een melding hebben over een defect scherm, zouden we het ook zeer waarderen als je gelijk meestuurt wat er op het scherm te zien is. Afhankelijk van de foto kunnen wij een inschatting maken van wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Volgens mij doen ze het tegenwoordig allemaal niet. Iets met problemen met een softwareupdate rond de nieuwe dienstregeling, waarvan de fix al een paar maanden terug binnen had moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Treinfabriekanten en software is geen goed huwelijk.
De FLIRT's hebben juist voor een groot deel NS-software aan boord.............. En ook dat had er 'een tijdje geleden' al moeten zijn 😃
Reputatie 1
@DDietzen
Ze zijn niet allemaal defect. Sommige doen het wel, maar de meeste idd niet. Het scherm staat wel aan, maar er is dan een brug met een trein erop te zien.
Bedankt voor de melding WH97, ik heb het aangekaart. Ik kan je niet precies vertellen wat er met deze schermen aan de hand is, maar er zal zeker naar gekeken worden.

Mocht je een melding hebben over een defect scherm, zouden we het ook zeer waarderen als je gelijk meestuurt wat er op het scherm te zien is. Afhankelijk van de foto kunnen wij een inschatting maken van wat er aan de hand is.

Reageer