beantwoord

Reistijd Amsterdam Bijlmer - Eindhoven

• 26 november 2014
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

😉 ---------------- 😃
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 26 november 2014, 15:08

Zoals je zelf in de dienstregeling op ns.nl kunt opvragen, vertrekt de laatste trein om 01:28 vanaf Station Bijlmer. Deze trein komt om 02:47 aan in Eindhoven. Je doet er goed aan om binnen 10 dagen voor vertrek zelf nog even te checken of de trein daadwerkelijk rijdt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Zoals je zelf in de dienstregeling op ns.nl kunt opvragen, vertrekt de laatste trein om 01:28 vanaf Station Bijlmer. Deze trein komt om 02:47 aan in Eindhoven. Je doet er goed aan om binnen 10 dagen voor vertrek zelf nog even te checken of de trein daadwerkelijk rijdt.
Reputatie 1
Hi Lauralarosx,

Zoals het er nu naar uit ziet, maar ik weet niet zeker of de nieuwe dienstregeling al helemaal correct verwerkt is in de reisplanner zou deze om 01:28 gaan

01:28 + Amsterdam Bijlmer ArenA 8 Eindhoven Intercity (NS)
02:47 + Eindhoven 6

en natuurlijk de standaard disclamer
U heeft uw reis meer dan 10 dagen voor vertrek gepland. Op deze termijn zijn nog niet alle geplande werkzaamheden verwerkt in de reisplanner. Plan voor een actueel reisadvies uw reis vlak voor vertrek.

Je kunt zelf je treinreis plannen via NS.nl
Heel erg bedankt voor uw antwoord!
Weet u misschien ook hoe ik dit topic weer kan verwijderen? 🙂
Welkom op het forum Lauralarosx, goed dat je het antwoord al hebt gekregen van De luchtmacht en ConradM, bedankt! We verwijderen topics niet, de informatie blijft dan ook voor andere forumgebruikers zichtbaar. Wel heb ik je topic gesloten, de titel aangepast en het topic verplaatst naar 'In de trein'.