Even een ervaring delen. Vandaag naar Zeeland geweest. Trein van Breda naar Roosendaal had 8 min. vertraging. Gevolg: overstap naar Middelburg weg. Ander gevolg: bus in Middelburg dus niet meer te halen.Deze rijdt eens per uur. Dus op mijn totale reis wordt een half uur vertraging nu een uur. Uiteindelijk met dik een uur vertraging op eindbestemming aangekomen. Vanavond terug. Bus naar Middelburg sluit niet aan op de trein, de bus komt 5 minuten na vertrek van de trein aan (dat wist ik, maar desalniettemin zo zonde van de reistijd. Hoe krijg je mensen op deze manier de bus in?). 25 minuten gewacht. Vervolgens vertrekt om 20.59 de trein van Middelburg naar Roosendaal. Deze loopt 5 min. vertraging op en komt om 21.59 aan in Roosendaal. Aansluiting naar Breda foetsie. Volgende trein om 22.27.... maar... die rijdt niet. Nul info, geen storing op de planner te zien. Nagevraagd. Trein blijkt defect. Hoevaak hoor en zie ik dat de laatste tijd weer. Nu wachten tot 22.57..... Omreizen via Lage Zwaluwe gaat ook niet, die Sprinter gaat pas om .38 en dan ben ik uiteindelijk nog later thuis.
Reizen per ov bleek vandaag weer vooral wachten. Zoveel tijdverlies. Het is toch onvoorstelbaar. Communicatie blijft zeer gebrekkig en heeft blijkbaar geen prioriteit.