beantwoord

Reizen met baby

• 8 januari 2019
  • 2 reacties
  • 1098 Bekeken

Ik wil samen met mijn dochtertje van 3 maanden aankomende maandag naar nijmegen reizen. Nu heb ik een mooie aanbieding om 1e klas te reizen. Mijn vraag is ik heb een kinderwagen mee is er een handige plek om te zitten met kinderwagen en kind in de eerste klas.?
icon

Beste antwoord door Thom 8 januari 2019, 18:40

Uw baby mag gratis mee en de kinderwagen ook. De vierperoonszit kan handig zijn en over een moeder met een baby doet niemand moeilijk. Maak wel gebruik van de normale coupé en niet van de stiltecoupé. Uw baby zal haar geluid daar niet aan aanpassen.

Slechts een klein deel is stiltecoupé en als u in de daluren reist, is er doorgaans echt wel plek in de eerste klas.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Uw baby mag gratis mee en de kinderwagen ook. De vierperoonszit kan handig zijn en over een moeder met een baby doet niemand moeilijk. Maak wel gebruik van de normale coupé en niet van de stiltecoupé. Uw baby zal haar geluid daar niet aan aanpassen.

Slechts een klein deel is stiltecoupé en als u in de daluren reist, is er doorgaans echt wel plek in de eerste klas.
Reputatie 4
Vanaf waar reis je naar Nijmegen? Op verschillende trajecten rondom Nijmegen rijden namelijk dubbeldekkers, en dan wordt het aardig lastig om met je kinderwagen in de eerste klas te komen (trappen en smalle deuren). Wil je de (lege) kinderwagen niet onbeheerd op het balkon achterlaten dan kun je alleen op de tweede klas-zitplaatsen op het balkon gaan zitten.

Reageer