reizen met een groep | NS Community
beantwoord

reizen met een groep

  • 22 December 2022
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

..

icon

Beste antwoord door MoDe 22 December 2022, 18:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een enkele reis kost €7,50 vol tarief. Je kunt 8 groepskaarten van 7 personen aanschaffen, dan kost het €6,30 per persoon enkele reis + 2 enkele reizen. En voor de terugweg hetzelfde aantal.

Je kunt ook.vragen wie er in bezit zijn van een NS abonnement. Elke abonnementhouder mag in de daluren 3 personen met 40% korting mee laten reizen.

Hallo Suus3115 en welkom bij de NS Community,

 

Ik mis de vraag nog, maar ik heb het vermoeden dat MoDe wel al veel informatie heeft gegeven op een potentiële vraag die past bij je koptekst.

Ik wil een groepsticket kopen naar Amsterdam alleen de 2 andere reizigers vertrekken vanuit Assen en ik vanuit Rotterdam Centraal. Kun je dan alsnog een groepsticket kopen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil een groepsticket kopen naar Amsterdam alleen de 2 andere reizigers vertrekken vanuit Assen en ik vanuit Rotterdam Centraal. Kun je dan alsnog een groepsticket kopen?

Nee dat is niet mogelijk. Rotterdam ligt niet op het zelfde traject als Assen naar Amsterdam. Medereizigers mogen wel later instappen dan de hoofdboeker, maar moeten wel op instappen op het traject wat de reisplanner aangeeft.

Reageer