beantwoord

reizen met fiets en meereiskaart.

• 8 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

hallo,
Ik heb een vraag over het reizen met fiets.
Het is alleen mogelijk om een los kaartje te kopen en dan kan je in de daluren voor 6,10 euro met je fiets in de trein.
Mijn vraag is of dit inclusief je eigen vervoer is of dat je ook nog voor jezelf moet betalen.
Ook wil ik mijn vriend meenemen en heb zo'n meereiskaartje waardoor hij gratis met mij mee mag reizen.
We moeten met z'n tweeën en met 2 fietsen ergens heen. Kan Ik dit kaartje dan nog gebruiken of geldt dat niet?
Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven!
alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Thom 8 augustus 2016, 17:23

Nee, die 6,10 het is alleen voor de fiets, je hebt voor jezelf ook nog een kaartje nodig. Als je een geldig kaartje hebt en het is geen actiekaartje, dan mag je je vriend meenemen. Je vriend moet voor zijn fiets dan nog wel een fietskaartje kopen, het meereiskaartje telt niet voor een fiets. Wat je nodig hebt is een geldig kaartje voor jou, een meereiskaartje voor je vriend en twee fietskaarten.

Je kunt het meereiskaartje terug ook gebruiken als het dan nog geldig is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Nee, die 6,10 het is alleen voor de fiets, je hebt voor jezelf ook nog een kaartje nodig. Als je een geldig kaartje hebt en het is geen actiekaartje, dan mag je je vriend meenemen. Je vriend moet voor zijn fiets dan nog wel een fietskaartje kopen, het meereiskaartje telt niet voor een fiets. Wat je nodig hebt is een geldig kaartje voor jou, een meereiskaartje voor je vriend en twee fietskaarten.

Je kunt het meereiskaartje terug ook gebruiken als het dan nog geldig is.

Reageer